نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۰

نام فلورنس پیو در فهرست گزینه‌های احتمالی بازی در نقش مدونا

فیلم زندگینامه مدونا در دست ساخت است و حالا فهرست اولیه گزینه‌های احتمالی بازی در نقش مدونا منتشر شده است.

یونیورسال پیکچرز در حال ساخت فیلمی زندگینامه براساس مدونا، خواننده محبوب آمریکایی که به ملکه پاپ شهرت دارد، است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست اولیه از بازیگرانی که ممکن است نقش مدونا را بازی کنند، منتشر شده است.

کامرون کوبا، مدیر اجرایی انتخاب بازیگران فیلم Madonna فاش کرد که بازیگرانی چون فلورنس پیو با سابقه بازی در فیلم Midsommar، جولیا گارنر با سابقه بازی در سریال Ozark، الکسا دمی با سابقه بازی در سریال Euphoria، اودسا یانگ با سابقه بازی در فیلم Shirley، اما لیرد با سابقه بازی در سریال Mayor of Kingstown، بی‌بی رکسا با سابقه بازی در فیلم Queenpins و اسکای فریرا با سابقه بازی در فیلم Baby Driver، از جمله بازیگرانی هستند که برای بازی در نقش مدونا در نظر گرفته شده‌اند و به‌زودی تست بازیگری خواهند داد.

کامرون کوبا در مصاحبه با هالیوودریپوتر گفت که این فهرست در طول چندین ماه کاهش پیدا کرده است. دلیل این موضوع جلسات تست بازیگری طاقت فرسا و فشرده عنوان شده است که در آن افرادی که قرار است تست بازیگری دهند باید در جلسات فشرده به مدت ۱۱ ساعت در طول روز شرکت کنند که در آن تست‌های مختلفی از جمله آواز خواندن از این افراد گرفته می‌شود که مدونا نیز به‌عنوان ناظر در این جلسات حضور فعال خواهد داشت.

زمانی‌که یکی از این بازیگران انتخاب شوند، آن‌ها احتمالا هنوز باید چندین ماه آموزش فشرده پیش از این شروع فیلم‌برداری و تولید فیلم را سپری کنند و اگر این بازیگر هنوز آماده نباشد، استودیو به شروع ساخت فیلم چراغ سبز نشان نخواهد داد. مدونا وظیفه کارگردانی فیلم خود را بر عهده خواهد داشت و ارین کرسیدا ویلسون، نویسنده فیلم The Girl on the Train به مدونا در نوشتن فیلمنامه این فیلم زندگینامه کمک خواهد کرد. ایمی پاسکال، تهیه‌کننده مجموعه مرد عنکبوتی به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم مدونا حضور خواهد داشت.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده