نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Russian Doll نتفلیکس ؛ انتشار اولین تریلر

سرانجام نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه تاریخ پخش فصل دوم سریال Russian Doll با بازی ناتاشا لیون را تایید و اعلام کرد.

خرداد ۹۸ بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Russian Doll برای فصل دوم خبر داد، اما از آن زمان اخبار بیشتری در مورد فصل جدید این سریال کمدی سیاه منتشر نشد. حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تاریخ پخش فصل دوم سریال عروسک روسی مشخص و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه اعلام کرد که فصل دوم سریال Russian Doll در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۲ (۳۱ فروردین ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

فصل دوم سریال Russian Doll پس از رهایی نادیا با بازی ناتاشا لیون از Groundhog Day آغاز می‌شود که ظاهرا مشکلات او تمام نشده است و حالا او و آلن زاوری با بازی چارلی بارنت اکنون در یک دنیای ظاهرا متافیزیکی گرفتار شده‌اند و باید راهی برای رهایی از آن پیدا کنند. اولین تیزر تریلر سریال عروسک روسی اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند، اما براساس این تریلر مرموز و اسرار آمیز ظاهرا داستان فصل دوم دارای یک ارتباط با مترو شهر نیویورک است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مانند فصل اول، ناتاشا لیون، ایمی پولر و لسلی هیلندل، برای ساخت فصل دوم سریال Russian Doll نیز بازگشته‌اند. قابل انتظار است فصل دوم سریال عروسک روسی مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید شده باشد. ناتاشا لیون، چارلی بارنت، گرتا لی، یول وازکوئز، الیزابت اشلی، کیت جنینگز گرنت و انی مورفی، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل دوم سریال Russian Doll حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. طبق گفته نتفلیکس و ناتاشا لیون، این سریال کمدی سیاه احتمالا دارای فصل سوم نیز خواهد بود.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده