نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰

ثبت دومین شروع اکران برتر دوران کرونا توسط فیلم بتمن

فیلم The Batman در اولین آخرین هفته اکرانش بیش از ۱۲۸ میلیون دلار فروش کرد تا دومین افتتاحیه برتر دوران کرونا را به نام خود ثبت کند.

چند روزی است که فیلم The Batman روی پرده‌های سینما رفته است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید بتمن شروع بسیار موفقی در گیشه داشته است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، فیلم Batman توانست ۱۲۸/۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند. بدین ترتیب فیلم بتمن تبدیل به دومین فیلم در دوران همه‌گیری همه‌گیری ویروس کرونا به افتتاحیه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کرده است و پس از فیلم Spider-Man: No Way Home با افتتاحیه ۲۶۰ میلیون دلاری، دومین افتتاحیه برتر این دوران را به نام خود ثبت کرد.

همچنین فیلم The Batman بهترین افتتاحیه دوران کرونا برادران وارنر (و بزرگ‌ترین افتتاحیه این شرکت از سال ۲۰۱۶ تا به امروز) و فیلم‌های مت ریوز را ثبت کرده است. فیلم بتمن در ۴۴۱۷ سالن سینما نمایش داده شده و سینمااسکور A- را از تماشاگران دریافت کرده است. علاوه‌براین، فیلم The Batman موفق به ثبت سومین افتتاحیه برتر فیلم‌های مستقل شخصیت‌های بتمن نیز شده است.

ملاقات زن گربه و بتمن روی بالکنی در گاتهام در فیلم The Batman

علاوه‌براین، فیلم Batman توانست ۱۲۰ میلیون دلار دیگر در گیشه بین‌المللی فروش کند تا مجموع فروش جهانی هفته اول فیلم The Batman به ۲۴۸/۵ میلیون دلار برسد. این فیلم توانسته نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را جلب کند و قابل انتظار است که این فروش موفق در هفته‌های پیش‌رو ادامه داشته باشد. همچنین فیلم بتمن قرار است ۴۶ روز پس از اکران و در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) به برنامه‌های شبکه HBO Max اضافه شود.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین ملقب به بتمن، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل ملقب به کت‌وومن، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ریدلر، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش جیل کولسن، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون، بری کیوگن در نقش استنلی مرکل و جیمی لاوسون در نقش بلا رئال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم بتمن بر عهده مت ریوز بوده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده