نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

نمایش لباس جدید مرد عنکبوتی در تصاویر تازه فیلم Spider-Man: No Way Home

به‌تازگی تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است که نگاه بهتری از لباس جدید و نهایی مرد عنکبوتی را ارائه می‌دهد.

ادامه این خبر ممکن است لباس نهایی مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home را فاش کند

.

.

.

نسخه خانگی فیلم Spider-Man: No Way Home در اوایل ماه فروردین پخش خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی 3 منتشر شده است که در آن شاهد نگاه بهتری از لباس پایانی اسپایدرمن هستیم. رایان مینردینگ، طراح مفهومی برجسته مارول استودیو به‌تازگی سه کانسپت آرت جدید از فیلم Spider-Man: No Way Home را به اشتراک گذاشته است که در این تصاویر شاهد لباس آبی و قرمز رنگ پایانی مرد عنکبوتی هستیم و در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

نمای کلی از کانسپت آرت لباس آبی و قرمز مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

نمای نزدیک تر از کانسپت آرت لباس آبی و قرمز مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

نمای بسیار نزدیک از کانسپت آرت لباس آبی و قرمز مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home

مرد عنکبوتی در صحنه پایانی فیلم Spider-Man: No Way Home این لباس آبی و قرمز را بر تن کرد و در طول آن شاهد هوای برفی نیویورک بودیم که حالا اسپایدرمن راه متفاوتی را در پیش گرفته است. لباس آبی و قرمز جدید مرد عنکبوتی که توسط خودش ساخته شده، شباهت بیشتری به لباس اسپایدرمن در دنیای کمیک مارول پیدا کرده است و بسیاری معتقد هستند این لباس، لباس اصلی مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man 4 خواهد بود.

فیلم Spider-Man: No Way Home که تاکنون با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده، تا به امروز بیش از ۱/۸۵۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۷۸۳/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و یک میلیارد و ۷۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. فیلم مرد عنکبوتی 3 در حال حاضر سومین فیلم پر فروش تاریخ گیشه آمریکای شمالی و ششمین فیلم پر فروش تاریخ گیشه جهانی است.

تام هالند، بندیکت کامبربچ، زندیا، آلفرد مولینا، ویلم دفو، جیمی فاکس، توماس هیدن چرچ، ریس ایفانز، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز، جان فاورو، جی. بی اسموو، انگوری رایس و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی 3 را بر عهده داشته‌اند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده