نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶

ساخت قسمت جدید فیلم Alien توسط کارگردان Don’t Breathe

استودیوی قرن بیستم و دیزنی در حال ساخت قسمت جدید فیلم Alien به کارگردانی فده آلوارز و به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات برای شبکه هولو هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم Alien در دست ساخت است. هالیوودریپورتر از منابع خود شنیده که فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت ۲۰۱۳ فیلم Evil Dead، فیلم Don’t Breathe و فیلم The Girl in the Spider's Web، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک جدید بیگانه را بر عهده گرفته است. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید خواهد شد و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای Alien خواهد بود.

ریدلی اسکات که وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم بیگانه محصول سال ۱۹۷۹ را بر عهده داشته و برای کارگردانی دو قسمت اخیر آن بازگشته بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار اسکات فری در قسمت جدید فیلم Alien حضور دارد. این فیلم علمی تخیلی قرار است برای شبکه هولو تولید شود و بخشی از برنامه بلند پروازنه استودیو قرن بیستم برای تولید بیش از ۱۰ فیلم در طول سال برای پخش از سرویس استریم Hulu است.

فده آلوارز

تاکنون شاهد ساخت چندین دنباله و قسمت پیش درآمد براساس مجموعه بیگانه بوده‌ایم که تمرکز آن روی یک نژاد وحشی بیگانه‌ به‌نام زنومورف است که تخم‌های خود را در داخل بدن‌های زنده می‌کارند. در حال حاضر اطلاعاتی از ایده و برداشت آلوارز در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که فیلم او ارتباطی با دیگر آثار قبلی ندارد. به گفته منابع، آلوارز از طرفداران سرسخت مجموعه بیگانه است و سال‌ها پیش ایده خود را به‌صورت اتفاقی با ریدلی اسکات مطرح کرده است.

این ایده تا اواخر سال گذشته میلادی در ذهن اسکات باقی‌ماند و او به‌‌طور غیر منتظره‌ای با آلوارز تماس گرفت و از او پرسید که آیا هنوز آماده است این کار را انجام دهد یا نه. در حال حاضر ظاهرا مدیر استودیوی قرن بیستم نیز از داستان آلوارز هیجان‌زده است و آن را داستانی واقعا خوب با شخصیت‌هایی که قبلا ندیده‌ایم، توصیف کرده است. همچنین سریال Alien توسط نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion برای پخش از شبکه FX و هولو در دست ساخت است.

علاوه‌براین، قسمت جدید فیلم Predator با نام Prey توسط استودیو قرن بیستم برای پخش از شبکه هولو تولید شده است که دان تراختنبرگ، کارگردان فیلم Ten Cloverfield Lane وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. فیلم Prey در سال ۲۰۲۲ از هولو پخش خواهد شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده