نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸

معرفی دو فیلم لایو اکشن تازه از مجموعه Fullmetal Alchemist

دنیای مجموعه‌ی Fullmetal Alchemist با دو فیلم لایو-اکشن تازه گسترش می‌یابد که برای تماشای آن‌ها نباید زمان زیادی را منتظر ماند.

جهان Fullmetal Alchemist (کیمیاگر تمام‌فلزی) بار دیگر گسترش می‌یابد؛ زیرا در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اخیرا دو فیلم لایو-اکشن از این مجموعه‌ی مشهور معرفی شده است. فیلم Fullmetal Alchemist: Final Chapter – The Avenger Scar (کیمیاگر تمام‌فلزی: فصل آخر – اسکار انتقام‌جو) در تاریخ ۲۰ می ۲۰۲۲ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران می‌شود و ماجرای رویارویی ادوارد الریک، قهرمان داستان و اسکار را به نمایش می‌گذارد.

فیلم لایو-اکشن دوم که Fullmetal Alchemist: Final Chapter – The Last Transmutation (کیمیاگر تمام‌فلزی: فصل آخر – آخرین دگرگونی) نام دارد نیز برای اکران در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است و نبرد نهایی مجموعه را به تصویر می‌کشد. برادران وارنر یک تریلر از این دو فیلم لایو-اکشن پخش کرد که حاوی تصاویری از هر دو آن‌ها است و شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

ریوسکه یامادا، بازیگر نقش ادوارد الریک، آتومو میزویشی، بازیگر نقش آلفونس الریک، سوباسا هوندا، بازیگر نقش روی موستانگ، میساکو رنبوتسو، بازیگر نقش ریزا هاکای، کاناتا هونگو، بازیگر نقش انوی، ریوتا ساتو، بازیگر نقش میس هیوز و شینجی اوچساما، بازیگر نقش گلوتنی که در نخستین فیلم Fullmetal Alchemist به ایفای نقش پرداخته بودند، بار دیگر برای نقش‌آفرینی در دو فیلم تازه باز خواهند گشت.

از بازیگران تازه‌ی این دو فیلم Fullmetal Alchemist نیز می‌توان به مکنیو آراتا در نقش اسکار، یوینا کوروشیما در نقش لن فن، کیسوکه واتانابه در نقش لینگ یائو، یوکی یامادا در نقش سولف جی. کیمبلی، هیروشی تاچی در نقش کینگ بردلی، کوجی یاماموتو در نقش الکس لوئیس آرم‌استرانگ، چیاکی کوریاما در نقش الیویر میرا آرم‌استرانگ، سیو یوچینو در نقش ون هوهنهایم، یوکی ناکاما در نقش تریشا الکریک، جون فوبوکی در نقش پیناکو راکبل، نائوهیتو فوجیکی در نقش یوری راکبل، کائورو اوکونوکی در نقش سارا راکبل، کوکورو ترادا در نقش سلیم بردلی، لانگ منگ رو در نقش می چنگ و هاروشی ریوگا در نقش ایزومی کورتیس اشاره کرد.

دو فیلم لایو-اکشن Fullmetal Alchemist: Final Chapter – The Avenger Scar و Fullmetal Alchemist: Final Chapter – The Last Transmutation به مناسبت بیستمین سالگرد مانگای Fullmetal Alchemist تولید شده است که در ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۱ تیر ۱۴۰۰) شاهدش بودیم. نخستین فیلم لایو-اکشن این مجموعه‌ی موفق در اکتبر سال ۲۰۱۷ اکران شد و داستان کامل مانگا را روایت کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده