نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۷

کریس همسورث نقش منفی اصلی قسمت جدید فیلم Mad Max را بازی می‌کند

دستیار کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road تایید کرد که کریس همسورث نقش آنتاگونیست اصلی فیلم Furiosa را بر عهده دارد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Furiosa منتشر شده است. هفته گذشته نیویورک تایمز کتاب Blood, Sweat & Chrome: The Wild and True Story of Mad Max: Fury Road را منتشر کرد که در آن به پشت صحنه ساخت فیلم Mad Max: Fury Road و به تاریخچه ساخت این فیلم که جرج میلر حدود دو دهه برای ساخت آن تلاش کرد و بالاخره در سال ۲۰۱۵ روی پرده رفت، می‌پردازد. این کتاب شامل ۱۳۰ مصاحبه جدید با عوامل کلیدی ساخت فیلم و بازیگران است.

پی جی ووتن، دستیار کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road او تایید کرد که کریس همسورث قرار است نقش آنتاگونیست اصلی فیلم Furiosa را بازی کند. ووتن در این مصاحبه گفت که جرج میلر در ابتدا از روی ادب با کریس همسورث ملاقات کرد و در ابتدا او بخشی از برنامه‌های میلر نبوده است. در هر حال میلر پس از آن عاشق ایده استفاده از همسورث در نقش منفی اصلی فیلم فیوروسا شده است. او می‌گوید که این نقش کاملا خلاف بیشتر نقش‌هایی است که این بازیگر استرالیایی بازی می‌کند، اما از دادن اطلاعات بیشتر خودداری کرد.

شارلیز ترون در نقش فیوروسا با اسنایپری در دست در کنار تانکر آب در فیلم Mad Max: Fury Road

نقش‌آفرینی همسورث در نقش منفی اصلی فیلم جدید مد مکس می‌تواند چالش جالب و متفاوتی برای این بازیگر باشد، اما در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی در این رابطه منتشر شده است و برخی خیلی موافق این ایده نیستند و برخی از این موضوع هیجان‌زده هستند. البته همسورث با اینکه بیشتر نقش‌های مثبت و قهرمان اصلی فیلم‌ها را بر عهده دارد، سابقه بازی در نقش منفی را در فیلم Bad Times at the El Royale نیز داشته است.

آنیا تیلور جوی نقش نسخه جوانی ایمپریتر فیوروسا را در فیلم Furiosa بر عهده دارد و در این فیلم قرار نیست شاهد بازگشت شارلیز ترون باشیم. همچنین تام برک دیگر بازیگر فیلم جدید مد مکس است که او درواقع جایگزین یحیی عبدالمتین دوم در فیلم فیوروسا شده است. جرج میلر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Mad Max را بر عهده دارد که نیکو لاتوریس در نوشتن فیلمنامه آن به میلر کمک خواهد کرد.

فیلم Furiosa برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Thor: Love and Thunder، فیلم بعدی کریس همسورث خواهد بود که فیلم Thor 4 قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Independent
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده