نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱

نقش‌آفرینی جاناتان گروف و بن الدریج در فیلم Knock At The Cabin

فهرست بازیگران فیلم Knock At The Cabin به کارگردانی ام. نایت شامالان دوباره با پیوستن جاناتان گروف و بن الدریج گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جاناتان گروف و بن الدریج برای نقش‌آفرینی در فیلم Knock At The Cabin (کوبیدن در کلبه) به بازیگرانی نظیر دیو باتیستا، روپرت گرینت و نیکی آموکا-برد پیوستند. ام. نایت شامالان وظیفه‌ی نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم مهیج شرکت یونیورسال پیکچرز را برعهده دارد. درست مانند دیگر آثار ام. نایت شامالان، جزئیات فیلم‌نامه‌ی فیلم Knock At The Cabin نیز مخفی نگه داشته می‌شود.

فیلم Knock At The Cabin برای اکران در تاریخ ۳ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) درنظر گرفته شده است. این فیلم پس از فیلم Old (اولد) به کارگردانی ام. نایت شامالان ساخته می‌شود که پس از تأخیرهای فراوان نهایتا در سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شد و با بودجه‌ی ۱۸ میلیون دلاری توانست ۹۰.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. فیلم Old که گائل گارسیا برنال، ویکی کریپس، روفس سوئل، الکس وولف، ایمان الیوت و توماسین مک‌کنزی را در میان بازیگرانش داشت، براساس رمان گرافیکی Sandcastle (قلعه شنی) نوشته‌ی پیر اسکار لوی و فردریک پیترز ساخته شد.

همکاری ام. نایت شامالان و دیو باتیستا در فیلم Knock at the Cabin

بن الدریج نقش‌آفرینی در سریال جنایی-درام مهیج Pennyworth (پنی‌ورث) را در کارنامه دارد که براساس کاراکترهای DC Comics ساخته شده است. این سریال اخیرا برای فصل سوم تمدید شد و پس از پخش دو فصل اول آن در شبکه‌ی اپیکس به شبکه‌ی HBO Max منتقل شد. این بازیگر ۳۶ ساله در فیلم Spoiler Alert (هشدار افشا) شرکت فوکس فیچرز نیز با جیم پارسونز، بازیگر سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ بنگ) و فیلم The Muppets (ماپت‌ها) همبازی خواهد بود که با اقتباس از کتاب شرح‌حال پرفروش مایکل آسیلو تولید خواهد شد.

جاناتان گروف، بازیگر نامزد جایزه‌ی اِمی و دو جایزه‌ی تونی، بیشتر به‌خاطر بازی در سریال Mindhunter (شکارچی ذهن)، به کارگردانی دیوید فینچر شناخته می‌شود که از شبکه‌ی نتفلیکس به نمایش درآمد. این هنرپیشه‌ی ۳۶ ساله‌ی آمریکایی اخیرا در فیلم The Matrix Resurrections (رستاخیزهای ماتریکس) با نقش‌آفرینی کیانو ریوز و کری-ان ماس به ایفای نقش پرداخت و صداپیشه‌ی کاراکترهای کریستف و سون در انیمیشن‌های Frozen (یخ‌زده) شرکت دیزنی است. ضمنا جاناتان گروف نقش پادشاه جرج سوم را در تئاتر موزیکال Hamilton (همیلتون) در برادوی بازی کرد که لین-منوئل میرندا برای نمایش‌نامه‌ی آن توانست برنده‌ی جایزه پولیتزر شود.

ام. نایت شامالان به‌عنوان شورانر سریال Servant (خدمتکار) شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس نیز فعالیت می‌کند که فصل سوم آن در حال پخش است و فصل چهارم و پایانی آن مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. این فیلم‌ساز نامزد دو جایزه‌ی اسکار، اخیرا سرپرستی هیئت داوران جشنواره‌ی فیلم برلین در سال ۲۰۲۲ را برعهده داشت. ۱۴ فیلم ام. نایت شامالان ازجمله فیلم The Sixth Sense (حس ششم)، فیلم Unbreakable (آسیب‌ناپذیر)، فیلم The Village (روستا)، فیلم Split (شکافته)، فیلم Glass (شیشه) و فیلم Old در مجموع بیش از ۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشتند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده