نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

تمدید انیمیشن Cuphead برای فصل دوم توسط نتفلیکس

شبکه نتفلیکس از تمدید انیمیشن The Cuphead Show برای فصل دوم خبر داد. همچنین فصل دوم این انیمیشن قرار است بسیار زودتر از انتظار پخش شود.

مدتی پیش انیمیشن The Cuphead Show از شبکه نتفلیکس پخش شد و تقریبا نقدهای مثبتی از منتقدان و بینندگان دریافت کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Cuphead برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. نتفلیکس رسما اعلام کرد که انیمیشن کاپهد برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین نتفلیکس اضافه کرد که فصل دوم انیمیشن The Cuphead Show قرار است در تابستان ۲۰۲۲ که چند ماه دیگر می‌شود، از این شبکه پخش شود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ دقیق پخش یا تعداد قسمت‌های فصل دوم انیمیشن کاپهد در دسترس نیست، اما فصل اول انیمیشن Cuphead در ۱۲ قسمت تولید و پخش شده است. همچنین می‌دانیم که بازی Cuphead: The Delicious Last Course در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۹ تیر ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد و بسیاری اعتقاد دارند که فصل دوم انیمیشن The Cuphead Show پس از انتشار این بازی از نتفلیکس پخش می‌شود. همچنین نتفلیکس برای ساخت فصل دوم سریال کاپهد بار دیگر با استودیو MDHR، سازنده بازی این مجموعه همکاری کرده است.

جرد و چاد مولدنهائر که وظیفه ساخت بازی کاپهد را بر عهده دارند، برای ساخت سریال The Cuphead Show نیز بازگشته‌اند. ترو والنتینو در نقش کاپهد، فرانک تودارو در نقش ماگمن، لوک میلینگتون-دریک در نقش دویل، جو هانا در نقش الدر کتل، وین بردی در نقش کینگ دایس، جیم کانروی در نقش اولی بالب و گری گریفین در نقش Ms. Chalice، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Cuphead Show حضور داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده