نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۶

ساخت فیلم Beetlejuice 2 به تهیه کنندگی برد پیت

برادران وارنر دوباره ساخت فیلم Beetlejuice 2 را از سر گرفته است و به همین منظور با برد پیت به‌عنوان تهیه‌کننده قرار است همکاری کند.

ساخت فیلم Beetlejuice 2 سال‌ها شنیده می‌شود، اما هرگز این فیلم جلوی دوربین نرفت تا در بهار ۲۰۱۹ برادران وارنر ساخت دنباله فیلم Beetlejuice را رسما کنار گذاشت. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم بیتل‌جوس 2 دوباره از سر گرفته شده است. منابع نزدیک به ددلاین تایید کردند که شرکت فیلمسازی Plan B که به برد پیت تعلق دارد، وظیفه تولید فیلم Beetlejuice 2 را بر عهده گرفته است و باعث شده تا احتمال ساخت این پروژه دوباره زنده شود.

دنباله فیلم Beetlejuice همچنان در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و فیلم هنوز دارای فیلمنامه‌ نیز نیست. همچنین هیچ اطلاعات دیگری از جمله دیگر عوامل ساخت آن در دسترس نیست. فیلم Beetlejuice به کارگردانی تیم برتون در سال ۱۹۸۸ روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم داستان زوج جوانی را دنبال می‌کند که بعد از مرگ مجبور می‌شوند در همین دنیا بمانند. آن‌ها به‌همراه بیتل‌جوس با بازی مایکل کیتون، یک روح خبیث و حیله‌گر، سعی در فراری دادن خانواده‌ای که مالک خانه‌شان شده‌اند، دارند و دختر نوجوان آن خانواده روح آنها را می‌بیند.

برد پیت

مایکل کیتون، الک بالدوین، جینا دیویس، کاترین اوهارا، وینونا رایدر و ماری چیتم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Beetlejuice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود، موفق شد نزدیک به ۷۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم بیتل‌جوس موفق شد در مراسم اسکار ۱۹۸۹ جایزه اسکار بهترین گریم را دریافت کند و همچنین نامزد دریافت ۲ جایزه از مراسم بفتا نیز شود.

در حال حاضر مشخص نیست که تیم برتون در ساخت فیلم Beetlejuice 2 نقشی خواهد داشت یا نه. بااین‌حال، استودیو Plan B در ساخت آثاری چون فیلم Troy، فیلم Charlie and the Chocolate Factory، فیلم The Departed، فیلم 12Years a Slave، فیلم Selma، فیلم The Big Short، فیلم Moonlight، فیلم Okja، فیلم Vice و فیلم Minari نقش داشته است. از آثار بعدی این استودیو می‌توان به فیلم Blonde، فیلم جدید بونگ جون هو، کارگردان فیلم انگل و فیلم جدید جان واتس و جوزف کازینسکی اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده