نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۷

پخش سریال جدید سازنده Mr. Robot از شبکه آنلاین اپل

اقتباس تلویزیونی Metropolis اثر جدید سم اسماعیل، سازنده سریال Mr. Robot است که حالا خانه و شبکه پخش‌کننده این سریال مشخص شده است.

در سال ۲۰۱۶ بود که سم اسماعیل، سازنده سریال Mr. Robot وظیفه ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس فیلم Metropolis را بر عهده گرفت و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خانه و شبکه پخش‌کننده این سریال مشخص شده است. شبکه اپل تی وی پلاس وظیفه پخش سریال Metropolis را بر عهده گرفته است. این سریال براساس قرارداد چندجانبه اسماعیل با استودیو UCP و با همکاری Anonymous Content که به اسماعیل تعلق دارد، تولید خواهد شد.

فیلم Metropolis به کارگردانی فریتز لانگ در سال ۱۹۲۷ روی پرده‌های سینما رفت که داستان شهری در سال ۲۰۲۶ را روایت می‌کند که انسان‌ها به دو دسته اندیشنده و کارگر تقسیم شده‌اند. دسته اول در آسمان‌خراش‌های مجلل بالای زمین و دسته دوم در دالان‌های کارخانه‌ای زیر زمین ساکن هستند. سم اسماعیل وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال متروپلیس را بر عهده خواهد داشت. اسماعیل هم‌اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Gaslit با شبکه استارز نیز همکاری می‌کند.

فیلم متروپلیس یکی از اولین فیلم‌های بلند صامت در ژانر علمی تخیلی به‌حساب می‌آید و این فیلم توسط افراد زیادی مانند مارتین اسکورسیزی با ستایش مواجه شده است. همچنین مؤسسه فیلم بریتانیا فیلم Metropolis را به‌عنوان سی و پنجمین فیلم برتر تمام دوران معرفی کرده است. سم اسماعیل از سال ۲۰۱۶ در حال کار روی سریال Metropolis است و در آن زمان گفت که او در حال کار روی فیلمنامه قسمت آزمایشی یا پایلوت است.

سم اسماعیل همچنین قرار است فیلم Leave the World Behind را برای شبکه نتفلیکس کارگردانی کند. جولیا رابرتس، ایتن هاوک و ماهرشالا علی، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در این فیلم حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. سم اسماعیل همچنین وظیفه ساخت و کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Homecoming را بر عهده داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده