نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۷

آغاز ماجراجویی بزرگ رایان رینولدز در تریلر جدید فیلم The Adam Project

شبکه‌ی نتفلیکس تریلر کاملا جدیدی از فیلم اکشن علمی-تخیلی The Adam Project پخش کرد که سفر رایان رینولدز در زمان برای نجات آینده را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس تریلر کاملا جدیدی از فیلم اکشن علمی-تخیلی The Adam Project (پروژه‌ی ادم) با نقش‌آفرینی رایان رینولدز و واکر اسکوبل پخش کرده است. این فیلم خانوادگی کمدی-درام به کارگردانی شاون لوی برای نمایش در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) از شبکه‌ی نتفلیکس در نظر گرفته شده است. تریلر تازه که در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است، برخی از صحنه‌های پرزد و خورد فیلم و شیمی عالی بین رایان رینولدز و واکر اسکوبل، کاراکترهای اصلی آن را نشان می‌دهد.

دانلود از آپارات

شاون لوی با سابقه‌ی تهیه‌کنندگی سریال Stranger Things (چیزهای عجیب) و کارگردانی فیلم Free Guy (مرد آزاد)، سکان هدایت فیلم The Adam Project را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را جاناتان تروپر و دیوید الیسون به رشته‌ی تحریر درآوردند. در خلاصه‌ی داستان این فیلم می‌خوانیم: «خلبانی با سفر در زمان با نسخه‌ی جوان‌تر خود و پدر مرحومش همراه می‌شود تا با گذشته‌ی خود کنار بیاید و درعین‌حال آینده را نجات دهد». در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم The Adam Project را مشاهده کنید:

پوستر رسمی فیلم The Adam Project

رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌های Deadpool (ددپول) و فیلم Free Guy (مرد آزاد)، مارک رافلو، بازیگر فیلم Spotlight (افشاگر) و فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی)، زوئی سالدانیا، بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Avatar (آواتار)، جنیفر گارنر، بازیگر سریال Alias (آلیاس) و فیلم Thirteen Going on Thirty (رفتن از ۱۳ به ۳۰)، کاترین کینر، بازیگر فیلم Being John Malkovich (جان مالکوویچ بودن) و فیلم Capote (کاپوتی) و واکر اسکوبل، بازیگر تازه‌وارد فیلم Secret Headquarters (مقر مخفی)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اکشن علمی-تخیلی The Adam Project به ایفای نقش می‌پردازند.

رایان رینولدز از شرکت ماکسیمم افورت و شاون لوی از شرکت ۲۱ لپس اینترتینمنت درکنار دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت اسکای‌دنس به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم The Adam Project فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده