نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۴

انتشار اولین تریلر فیلم اکشن جدید سونی با بازی برد پیت

سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم Bullet Train با بازی برد پیت را منتشر کرد که در آن چندین قاتل در یک قطار با یکدیگر مبارزه می‌کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Bullet Train منتشر شده است. همان‌طور که پیش از این وعده داده شده بود، سونی پیکچرز امروز اولین تریلر این فیلم اکشن را منتشر کرد که شاهد فیلم اکشنی در استایل جان ویک هستیم. در طول اولین تریلر فیلم Bullet Train برد پیت سوار قطاری که پر از قاتلان حرفه‌ای است، می‌شود که در طول آن او باید برای زندگی‌اش مبارزه کند و او این کار را باید در بی‌صداترین حالت ممکن انجام دهد و او حتی از یک بطری آب به‌عنوان سلاح استفاده می‌کند.

علاوه‌براین، در اولین تریلر فیلم Bullet Train می‌توانیم شاهد حضور بازیگران و ستارگان مختلفی نیز باشیم که اکثر آن‌ها نقش قاتل را دارند. همچنین در طول اولین تریلر این فیلم اکشن شاهد استفاده از آهنگ Stayin' Alive اثر Bee Gees هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دیوید لیچ، کارگردان آثاری چون فیلم Deadpool 2، فیلم Atomic Blonde و فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw، وظیفه کارگردانی فیلم Bullet Train را بر عهده داشته است. برد پیت، ساندرا بولاک، جوئی کینگ، اندرو کوجی، آرون تایلر-جانسون، برایان تایری هنری، زازی بیتز، ماسای اوکا، مایکل شنون، لیدی گاگا، لوگان لرمن، هیرویوکی سانادا، کارن فوکوهارا و بد بانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bullet Train حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bullet Train بر عهده زک اولکویتز، نویسنده فیلم Fear Street بوده که لیچ روی بازنویسی و تغییرات فیلمنامه نظارت داشته است. این فیلم اکشن داستان پنج آدمکش حرفه‌ای را دنبال می‌کند که در یک قطار شینکانسن ژاپنی با یکدیگر مواجه می‌شود و در ادامه متوجه می‌شوند که مأموریت یکسانی دارند. در طول سال ۲۰۲۲ شاهد حضور برد پیت در فیلم The Lost City و فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل نیز خواهیم بود.

فیلم Bullet Train در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده