نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۳

اضافه شدن دردویل و دیگر سریال های مارول نتفلیکس به دیزنی پلاس

دیزنی پلاس اعلام کرد که ۶ سریال مارول شبکه نتفلیکس قرار است به‌زودی به این سرویس استریم اضافه شوند. همچنین قابلیت کنترل والدین این شبکه به‌روزرسانی شده است.

مدتی پیش بود که مشخص شد تمامی ۶ سریال مارول شبکه نتفلیکس قرار است در تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) این سرویس استریم را برای همیشه ترک کنند. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، خانه جدید این سریال‌ها مشخص شده است. دیزنی پلاس رسما اعلام کرد که سریال Daredevil، سریال Jessica Jones، سریال Luke Cage، سریال The Punisher، سریال Iron Fist و سریال The Defenders در تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) در دسترس کاربران این شبکه آنلاین قرار خواهند گرفت.

علاوه‌براین سریال‌ها، دیزنی پلاس از اضافه شدن سریال Agents of SHIELD در همین تاریخ به سرویس استریمش خبر داد تا در مجموع ۷ سریال مارول به جمع برنامه‌های Disney Plus اضافه شوند. همچنین دیزنی پلاس از به‌روزرسانی قابلیت کنترل والدین این شبکه خبر داده است و بدین ترتیب والدین می‌توانند روی پخش محتواهای خشن و با تم تاریک مثل سریال پانیشر نظارت کنند. بدین ترتیب دیزنی پلاس با اضافه کردن این قابلیت راه را برای پخش آثار بزرگسال به کتابخانه این شبکه در آمریکا هموارتر کرد.

پوستر فصل ششم سریال Agents of SHIELD

پیش از این دیزنی تصمیم گرفته بود تا به نفع شبکه هولو در آمریکا آثاری با درجه سنی بزرگسال را در آمریکا روی دیزنی پلاس قرار ندهد. همچنین این کار باعث شد تا سریال‌هایی مثل سریال Daredevil و سریال Punisher که درجه سنی TV-MA را که برای افراد زیر ۱۷ سال مناسب نیست، بتوانند بدون هیچ مشکل یا تغییری در دسترس کاربران دیزنی پلاس در آمریکا قرار بگیرد. پیش از این قابلیت کنترل والدین در اختیار کاربران اروپایی این سرویس استریم قرار گرفته بود.

در حال حاضر سریال‌های مارول سابق نتفلیکس اولین آثار بزرگسال دیزنی پلاس در آمریکا هستند و باید در ادامه دید در آینده چه آثار بزرگسال دیگری به جمع برنامه‌های این شبکه محبوب اضافه خواهد شد. همچنین از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌ها در مورد احیا سریال‌هایی مثل دردویل شنیده می‌شود و باید دید برنامه مارول استودیو برای این شخصیت و سریال چگونه خواهد بود و همچنین آیا این موضوع باعث تولید محتوای بزرگسالانه بیشتر توسط مارول خواهد شد یا نه.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده