// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۲

ترکیب Crunchyroll و فانیمیشن توسط سونی برای ارائه شبکه آنلاین بزرگ انیمه

شرکت سونی که صاحب Funimation و Crunchyroll است، آن‌ها را با یکدیگر ادغام کرد تا همه‌ی تمرکز روی کرانچی‌رول باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شد که تمام محتوای Funimation به‌صورت دائمی در Crunchyroll قرار می‌گیرد تا آرشیو گسترده‌ی این شبکه آنلاین شرکت سونی را بزرگ‌تر از قبل کند. فانیمیشن یکی از بخش‌های موفق سونی در چند سال اخیر بوده است.

شرکت ژاپنی در سال ۲۰۲۱ توانست کرانچی‌رول را با پرداخت ۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون دلار خریداری کند. در نتیجه خیلی‌ها امیدوار بودند که سونی سراغ ترکیب دو شبکه آنلاین استریم‌محور متمرکز روی انیمه برود و بزرگ‌ترین سرویس اشتراکی ممکن برای افراد علاقه‌مند به این آثار را بسازد. این اتفاق رخ داده است. در نتیجه حالا روی شبکه آنلاین استریم‌محور کرانچی‌رول به تمام محتوای کرانچی‌رول و فانیمیشن دسترسی دارید.

بخش انیمه‌ی شرکت Sony با نام Crunchyroll LLC به فعالیت ادامه خواهد داد. سونی پیکچرز و Aniplex (بخشی از شرکت سونی با تمرکز روی انیمه‌ها و آثار گوناگون مربوط‌به آن‌ها از جمله بازی و موسیقی) با همکاری یکدیگر به مدیریت Crunchyroll LLC می‌پردازند تا برند کرانچی‌رول در جهان گسترش پیدا کند و موفق به جلب توجه تعداد بیشتری از تماشاگرهای انیمه‌ها شود.

شبکه آنلاین کرانچی رول سونی

دیگر تمام انیمه‌های جدیدی که شرکت سونی آن‌ها را پخش می‌کند، به‌صورت اختصاصی در کرانچی‌رول قرار خواهند گرفت. برخی از خدمات کرانچی‌رول رایگان هستند و در صورتی که بخواهید از مزایای بیشتر این شبکه آنلاین انیمه‌محور بهره ببرید، می‌توانید سراغ یکی از سه اشتراک آن بروید؛ اشتراک Fan با ۷.۹۹ دلار هزینه‌ی ماهانه، اشتراک Mega Fan با ۹.۹۹ دلار هزینه‌ی ماهانه و اشتراک Ultimate Fan با ۱۴.۹۹ دلار هزینه‌ی ماهانه. جالب این‌جا است که سونی پس از افزودن بیشتر از ۵۰ اثر و ۱۶۰۰ ساعت محتوای جدید فانیمیشن به کرانچی‌رول، هزینه‌ی اشتراک شبکه آنلاین Crunchyroll را اصلا افزایش نداد.

اکنون بیشتر از ۴۰ هزار اپیزود انیمه با زیرنویس انگلیسی و دوبله‌ی انگلیسی در کرانچی‌رول تقدیم مخاطب‌ها شده است تا هر بیننده مطابق سلیقه‌ی خود سراغ تماشای آن‌ها برود. کرانچی‌رول در بیشتر از ۱۵ پلتفرم از جمله کنسول‌های بازی روز در دسترس تماشاگرها قرار دارد. چند روز پیش شاهد عرضه‌ی این سرویس محبوب و معروف روی نینتندو سوییچ بودیم.

مدیرعامل Crunchyroll گفت: «از زمانی‌که فانیمیشن و کرانچی‌رول را را کنار هم آوردیم، طرفدارها برای ما در اولویت قرار داشتند. تمام برندها و سرویس‌های خود را تحت نام کرانچی‌رول یکپارچه کردیم و در جهان ارائه می‌دهیم. این‌گونه می‌توانیم به مراتب بهتر از قبل، سرویسی را تقدیم مخاطب‌ها کنیم که در قالب آن با یک اشتراک به انیمه‌های زیرنویس‌شده، انیمه‌های دوبله‌شده، امکان پخش همزمان، تمام آرشیو کرانچی‌رول، موسیقی‌ها، فیلم‌ها و مانگا دسترسی داشته باشند».


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده