نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹

نمایش آقای نایت در پوستر جدید سریال Moon Knight

به مناسبت یک ماه مانده به شروع پخش سریال Moon Knight، مارول استودیو پوستر جدیدی از این سریال با محوریت شخصیت آقای نایت را منتشر کرده است.

حدود یک ماه دیگر پخش سریال Moon Knight از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از سریال شوالیه ماه منتشر شده است. مارول استودیو به این مناسبت پوستر جدیدی از سریال Moon Knight را منتشر کرده که تمرکز این پوستر روی آقای نایت است. این پوستر نگاه نزدیک‌تر و بهتری از ظاهر این شخصیت را ارائه می‌کند و درکنارش مارول تیزری کوتاه را نیز در توییتر منتشر کرده است که حاوی تصویر خاص یا جدیدی نیست. در ادامه می‌توانید پوستر جدید سریال Moon Knight را مشاهده کنید:

پوستر آقای نایت در سریال Moon Knight

در دنیای کمیک Mr. Knight یکی از هویت‌های اخیر این ابرقهرمان کمیک مارول است که دارای شنل معروفش نیست و او با کت و شلوار سفید و با کروات و عصا از مون نایت متمایز می‌شود. این درواقع همان هویتی است که او معمولا برای گفت‌وگو با روانپزشک خود یا غیرنظامیانی که ممکن است با آن‌ها سروکار داشته باشد، استفاده می‌کند. پیش از این مجله امپایر با انتشار یک تصویر از حضور آقای نایت در سریال Moon Knight خبر داده بود.

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، گاسپار اولیل، اف. موری آبراهام (صداپیشه) و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

پخش هفتگی سریال Moon Knight از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال مون نایت در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده