نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵

مبارزه دامبلدور و گریندل والد در تریلر جدید فیلم Fantastic Beasts 3

برادران وارنر پس از یک تاخیر کوتاه سرانجام تریلر جدید فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore را منتشر کرد.

برادران وارنر هفته گذشته با انتشار چند پوستر اعلام کرد که تریلر جدید فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore قرار است روز پنج‌شنبه هفته گذشته منتشر شود، اما در ادامه این موضوع عقب افتاد تا حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی فیلم Fantastic Beasts 3 بالاخره منتشر شود. در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول تریلر فیلم Fantastic Beasts 3 شاهد اتحاد دنیای جادوگری برای متوقف کردن گلرت گریندل‌والد هستیم و رویارویی گریندل‌والد و دامبلدور نیز در طول تریلر نمایش داده می‌شود. علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore نیز منتشر شده است که این پوستر درواقع پوستر رسمی فیلم محسوب می‌شود و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر جدید فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore

طبق خلاصه داستان منتشرشده از فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore، پروفسو آلبوس دامبلدور به‌خوبی می‌داند که گلرت گریندل‌والد، جادوگر قدرتمند تاریکی در حال به‌دست گرفتن کنترل دنیای جادوگران است. او به‌تنهایی نمی‌تواند جلوی گریندل‌والد را بگیرد و به همین منظور به نیوت اسکمندر ماموریتی می‌دهد که در آن تیمی از جادوگران و ساحره‌ها و یک ماگل نانوا شجاع را تشکیل دهد. آن‌ها باید در یک مأموریت بسیار خطرناک با موجودات جدید و قدیمی و همچنین پیروان در حال رشد گریندل‌والد مواجه و درگیر شوند. اما داملبدور تا چه زمانی می‌تواند در حاشیه باقی بماند؟

اتفاقات فیلم Fantastic Beasts 3 قرار است در مکان‌های مختلفی مثل بوتان، چین، آلمان و برزیل جریان داشته باشد و حتی به مدرسه هاگوارتز نیز خواهیم رفت. ادی ردمین، جود لاو، مدس میکلسن، کاترین واترستون، ازرا میلر، کلودیا کیم، آلیسون سودول، دن فوگلر، جسیکا ویلیامز و کالوم ترنر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore قرار است در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ (۲۶ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود. مانند دو قسمت قبل وظیفه کارگردانی فیلم Fantastic Beasts 3 نیز بر عهده دیوید یتس بوده است و همچنین استیو کلاوز، نویسنده هر هفت قسمت فیلم Harry Potter که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در تیم ساخت دو قسمت اول فیلم Fantastic Beasts حضور داشت، به جی کی رولینگ در نوشتن فیلمنامه کمک کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده