نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷

تریلر نهایی فیلم Morbius با بازی جرد لتو

سونی پیکچرز تریلر جدید و نهایی فیلم Morbius با بازی جرد لتو را منتشر کرده است که سوالات بیشتری در مورد یونیورس فیلم موربیوس ایجاد می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فیلم Morbius منتشر شده است. همان‌طور که سونی پیکچرز وعده داده بود، امروز این استودیو تریلر پایانی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بیشتری از اتفاقات آن است. در طول تریلر شاهد آن هستیم که موربیوس با اینکه به یک قدرت فرا طبیعی دست پیدا کرده است، اما کنترل این قدرت به چالش بزرگی برای او تبدیل خواهد شد و در ادامه می‌توانید تریلر نهایی فیلم Morbius را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان فیلم Morbius، سونی ادعا می‌کند که طرفداران مارول قرار است با یکی از جذاب‌ترین و متضاد‌ترین شخصیت های مارول تا به امروز مواجه شوند و تمرکز این فیلم روی شخصیت دکتر مایکل موربیوس، ضدقهرمان مرموز دنیای مارول است. دکتر موربیوس مبتلا به یک بیماری نادر خونی بسیار خطرناک است و مصمم به نجات خود و افرادی است که به این بیماری مبتلا هستند و او به یک قمار بزرگ دست می‌زد.

درحالی‌که به‌نظر می‌رسد این آزمایش یک موفقیت بوده است، اما تاریکی در درون او آشکار می‌شود. آیا خیر بر شر غلبه خواهد کرد یا موربیوس تسلیم تمایلات مرموز جدیدش خواهد شد؟ البته در تریلر جدید فیلم Morbius شاهد تصاویر بیشتری از حضور آدریان تومز با بازی مایکل کیتون هستیم و در طول تریلر برج آزکورپ هم دیده می‌شود تا طرفداران دنیای مارول حسابی از اینکه اتفاقات فیلم موربیوس در کدام دنیا جریان دارد، گیج و دچار سردرگمی شوند.

جرد لتو در نقش موربیوس، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، تایریس گیبسون و مایکل کیتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 و فیلم Life، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشت و همچنین وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space بوده است.

فیلم Morbius برای اکران در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده