نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۹

ادامه فروش بسیار موفق فیلم Uncharted با بازی تام هالند

در ادامه روند موفق فیلم Uncharted با بازی تام هالند در گیشه جهانی، مجموعه فروش جهانی این فیلم اکشن از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

اکران جهانی فیلم Uncharted با ثبت یک افتتاحیه بسیار خوب مدتی می‌شود که آغاز شده است. موفقیت این فیلم اکشن ماجراجوی به‌حدی بوده که سونی پیکچرز از هم‌اکنون فیلم آنچارتد را به‌عنوان یک مجموعه موفق جدید توصیف کرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فروش جهانی این فیلم از مرز ۲۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. فیلم Uncharted در پایان هفته جدیدش ۳۵ میلیون دلار دیگر در گیشه بین‌المللی فروش کرد تا مجموع فروش این فیلم خارج از آمریکا به ۱۴۳ میلیون دلار افرایش پیدا کند.

همچنین فیلم آنچارتد ۲۳/۲۵۰ میلیون دلار در دومین آخر هفته اکرانش در آمریکای شمالی فروش کرد تا مجموع فروش این فیلم در این منطقه به بیش از ۸۳/۳۸۵ میلیون دلار برسد. بدین ترتیب مجموع فروش جهانی فیلم Uncharted به بیش از ۲۲۶/۳۸۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. بسیاری اعتقاد دارند که سونی احتمالا به‌زودی به ساخت دنباله فیلم آنچارتد چراغ سبز نشان خواهد داد. فیلم Uncharted قرار است در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) در کشور چین نیز اکران شود و بدون شک می‌تواند تاثیر مثبتی روی فروش کلی فیلم بگذارد.

نیتن دریک و ویکتور سالیوان در حال کاوش در فیلم Uncharted

تام هالند در نقش نیتن دریک، مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان، سوفیا علی در نقش کلویی فریزر، آنتونیو باندراس، تاتی گابریل، استیون ودینگتون و رودی پانکو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آنچارتد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland، فیلم Zombieland: Double Tap و فیلم Venom، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را براساس فیلمنامه‌ای از آرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، بر عهده داشته است. همچنین گفته می‌شود پایان فیلم آنچارتد اشاره‌ای به دنباله احتمالی این فیلم اکشن دارد.

سونی در حال حاضر برنامه‌ دارد تا براساس مجموعه بازی‌های محبوب خود فیلم و سریال تحت برند PlayStation Productions تولید و منتشر کند که پس از فیلم Uncharted، فیلم Ghost of Tsushima قرار است اثر سینمایی بعدی این مجموعه باشد. همچنین سریال The Last of Us برای شبکه HBO و سریال Twisted Metal دیگر آثار در دست ساخت تحت برند پلی استیشن پروداکشن هستند.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده