نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۳

نمایش یکی از شخصیت‌های کلیدی Moon Knight در تصویر جدید سریال

تصویر جدیدی از سریال Moon Knight منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور اسکار آیزاک درکنار می کالاماوی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از سریال Moon Knight منتشر شده است. دیزنی به‌تازگی تصویر جدیدی از سریال شوالیه ماه را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور مارک اسپکتور با بازی اسکار آیزاک درکنار شخصیت دیگری هستیم که می کالاماوی نقش آن را بر عهده دارد. این تصویر ظاهرا در مصر است و براساس اطلاعات ثبت شده توسط دیزنی، کالاماوی نقش شخصیتی به‌نام لیلا ال‌فاولی را در سریال Moon Knight بر عهده دارد. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اسکار آیزاک در نقش مارک اسپکتور و می کالاماوی در نقش لیلا ال فاولی در سریال Moon Knight

در دنیای کمیک شخصیتی به‌نام لیلا ال‌فاولی وجود ندارد و درواقع به‌نظر می‌رسد که این شخصیت ساخته نویسندگان سریال مون نایت است، اما می‌توان انتظار داشت که این شخصیت براساس ترکیب چند شخصیت از دنیای کمیک شوالیه ماه خلق شده باشد. این موضوع احتمالا خیلی غافلگیر کننده نخواهد بود و به‌نظر می‌رسد که او احتمالا معشوقه مارک اسپکتور است یا ارتباط نزدیکی با این شخصیت دارد. پیش از این صدای شخصیت می کالاماوی را در سریال Moon Knight شنیده بودیم، اما این برای اولین‌بار است که ظاهر رسمی او در سریال نمایش داده می‌شود.

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، گاسپار اولیل، اف. موری آبراهام (صداپیشه) و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

پخش هفتگی سریال Moon Knight از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال مون نایت در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده