نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۹

استیون اسپیلبرگ فیلمی براساس فیلم کلاسیک Bullitt را کارگردانی می‌کند

استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده ۳ جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلمی براساس شخصیت فرانک بولیت با بازی استیو مک کوئین را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده ۳ جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلم جدیدی را بر عهده گرفته است. منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که اسپیلبرگ وظیفه کارگردانی فیلمی براساس شخصیت فرانک بولیت را بر عهده گرفته است که گفته می‌شود این فیلم قرار است دارای یک داستان اورجینال باشد. شخصیت فرانک بولیت با بازی استیو مک کوئین در فیلم Bullitt محصول سال ۱۹۶۸ حضور داشت. اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده درکنار کریستی ماکوسکو کریگر نیز در این فیلم حضور دارد.

جاش سینگر، نویسنده برنده جایزه اسکار برای فیلم Spotlight که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Post و فیلم First Man را نیز بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسپیلبرگ را بر عهده گرفته است. برادران وارنر نیز وظیفه انتشار این فیلم را بر عهده دارد. منابع نزدیک به پروژه اعتقاد دارند که فیلم قرار نیست بازسازی فیلم اصلی باشد، بلکه فیلمی با یک ایده جدید براساس شخصیت فرانک بولیت خواهد بود. فرانک بولیت پلیس شهر سان‌ فرانسیسکو است که به‌دنبال اوباشی می‌گردد که شاهد او را به قتل رسانده‌اند.

استیو مک کوئین در نقش فرانک بولیت در فیلم Bullitt

فیلم Bullitt یکی از نمادین‌ترین نقش‌های مک‌کوئین عنوان شده است که در آن شاهد یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تعقیب و گریز ماشین در تاریخ سینما هستیم. چاد مک‌کوئین، پسر استیو مک‌کوئین و مالی مک‌کوئین، نوه دختری این بازیگر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این فیلم بدون نام حضور خواهند داشت. منابع نزدیک می‌گویند که اسپیلبرگ مدتی بوده که به‌دنبال کارگردانی فیلمی براساس شخصیت بولیت با یک ایده اورجینال بوده است و حتی سال گذشته میلادی با خانواده مک‌کوئین به مذاکره پرداخت که نتیجه‌ای نداشت.

پس از بی‌نتیجه ماندن مذاکرات اسپیلبرگ فیلم The Fablemans را کارگردانی کرد که براساس دوران کودکی خود ساخته شده است. پس از پایان فیلم‌برداری این فیلم، اسپیلبرگ دوباره به سراغ پروژه Bullitt بازگشت و سینگر قراردادی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم امضا کرد. اسپیلبرگ اخیرا برای کارگردانی فیلم West Side Story برای هفتمین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم سال شده است.

فیلم The Fablemans، فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ است که این فیلم قرار است در هفته روز شکرگزاری و در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. همچنین جاستین کرول، خبرنگار ددلاین می‌گوید که پروژه Bullitt هنوز دارای فیلمنامه‌ای نیست و احتمالا فیلم بعدی اسپیلبرگ نخواهد بود و او ممکن است پیش از آن به سراغ پروژه دیگری برود که اطلاعاتی در رابطه با آن در دسترس نیست.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده