نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۹

ویدیو جدید موربیوس با محوریت معرفی ضد قهرمان جدید مارول ؛ تریلر نهایی دوشنبه

سونی با انتشار یک ویدیو جدید از فیلم Morbius به معرفی موربیوس با بازی جرد لتو پرداخته است. همچنین تاریخ انتشار تریلر جدید این فیلم مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Morbius منتشر شده است. تمرکز این ویدیو روی معرفی شخصیت موربیوس و آشنایی بیشتر با این شخصیت است و در طول آن جرد لتو، بازیگر نقش دکتر مایکل موربیوس در مورد شخصیت خود در فیلم صحبت می‌کند و توضیح می‌دهد که موربیوس در دنیای کمیک مارول در ابتدا دشمن شخصیت مرد عنکبوتی بوده است، اما در ادامه به یک ضدقهرمان در دنیای کمیک مارول تبدیل می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را که حاوی تصاویر جدید کوتاهی از فیلم Morbius نیز است، مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین، سونی پیکچرز اعلام کرد که تریلر جدید فیلم Morbius روز دوشنبه این هفته منتشر خواهد شد. این تریلر درواقع تریلر پایانی این فیلم از دنیای مرد عنکبوتی خواهد بود. فیلم موربیوس در ماه آوریل باید با آثاری چون فیلم Ambulance، فیلم Sonic the Hedgehog 2، فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore و انیمیشن The Bad Guys در گیشه رقابت کند. فیلم Morbius بخشی از دنیای مرد عنکبوتی سونی است که ظاهرا با فیلم‌های دیگر اسپایدرمن دارای ارتباط داستانی خواهد بود.

جرد لتو در نقش موربیوس، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، تایریس گیبسون و مایکل کیتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 و فیلم Life، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشت و همچنین وظیفه‌ی نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space بوده است.

فیلم Morbius در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) اکران شود، اما اکران این فیلم ۳ ماه عقب افتاد و حالا فیلم موربیوس برای اکران در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده