نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸

مذاکره کوئنتین تارانتینو برای کارگردانی چند قسمت از فصل جدید سریال Justified

کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم Pulp Fiction در حال مذاکره با شبکه FX برای کارگردانی یک یا دو قسمت از سریال Justified: City Primeval است.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه شبکه FX در حال ساخت فصل جدید و محدودی برای سریال Justified است که در آن تیموتی اولیفانت برای نقش مارشال ریلان گیونز باز خواهد گشت. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است برخی از قسمت‌های این سریال توسط یک کارگردان برنده جایزه اسکار کارگردانی شود. ددلاین خبر داد کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم Pulp Fiction در حال مذاکره با شبکه FX برای حضور در سریال Justified: City Primeval به‌عنوان کارگردان است.

ددلاین می‌گویند که کوئنتین تارانتینو احتمالا یک تا دو قسمت از فصل جدید سریال Justified را کارگردانی خواهد کرد. اسپین‌آف این سریال براساس رمان City Primeval: High Noon in Detroit اثر المور لئونارد در دست ساخت است. دیو اندرون و مایکل دینر به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Justified: City Primeval حضور دارند و دینر به‌عنوان کارگردان نیز در این سریال نقش خواهد داشت.

تیموتی اولیفانت در نقش مارشال رایلان گیونز در سریال Justified

مارشال ریلان گیونز در سریال Justified: City Primeval هشت سال است که کنتاکی را به مقصد میامی ترک کرده و اکنون در این شهر به‌عنوان مارشال در حال فعالیت است و همچنین پدر یک دختر ۱۴ ساله نیز شده است. در ادامه یک اتفاق تصادفی در یک بزرگراه متروکه در فلوریدا باعث می‌شود تا گیونز به دیترویت فرستاده شود و در آن‌جا او با کلمنت منسل ملقب به Oklahoma Wildman ملاقات کند.

منسل یک مجرم خطرناک است که بارها از دست بهترین نیروهای پلیس شهر دیترویت فرار کرده است و حالا گیونز در تلاش است تا دوباره این اتفاق رخ ندهد. تارانتینو پیش از این دو بار و برای نوشتن فیلمنامه فیلم Pulp Fiction و فیلم Django Unchained موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شده است. تارانتینو با دنیای تلویزیون غریبه نیست و پیش از این یک قسمت از سریال ER را در سال ۱۹۹۵ و دو قسمت از سریال CSI: Crime Scene Investigation را در سال ۲۰۰۵ کارگردانی کرده بود.

تارانتینو برای سریال CSI: Crime Scene Investigation نامزد دریافت یک جایزه امی شده است. فیلم Once Upon a Time In Hollywood آخرین فیلمی است که تارانتینو وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است که این فیلم در سال ۲۰۱۹ با بازی لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و مارگو رابی روی پرده‌های سینما رفت. در حال حاضر فیلم بعدی کوئنتین تارانتینو مشخص نیست و حتی گفته می‌شود که او ممکن است بالاخره فیلم Kill Bill: Vol. 3 را کارگردانی کند.


منبع DigitalTrends
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده