نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۶

انتشار اولین تیزر فیلم اکشن جدید سونی با بازی برد پیت ؛ تریلر رسمی هفته آینده

سونی پیکچرز به‌تازگی اولین تیزر تبلیغاتی فیلم Bullet Train با بازی برد پیت را منتشر کرد که در پایان زمان انتشار تریلر رسمی این فیلم اکشن مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تبلیغاتی فیلم Bullet Train منتشر شده است. شرکت Nippon Speed Line به‌تازگی تیزر تبلیغاتی در مورد قطارهای سریع‌السیر جدیدش منتشر کرده است که در ابتدا ارتباطی به فیلم اکشن جدید سونی پیکچرز ندارد، اما در پایان تیزر شاهد نمایش تصاویر کوتاهی از برد پیت هستیم که در این قطار نشسته و صورت او آسیب دیده است. همچنین برد پیت راوی این ویدیو تبلیغاتی است که در آن یک تجربه واقعا فراموش‌نشدنی را وعده می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

درکنار نمایش اولین تصاویر رسمی از فیلم Bullet Train که تنها برد پیت در آن قابل مشاهده است، در پایان ویدیو متوجه شدیم که اولین تریلر رسمی این فیلم اکشن قرار است در تاریخ ۲ مارس (۱۱ اسفند) یا چهارشنبه هفته آینده منتشر شود. چون برد پیت، ساندرا بولاک، جوئی کینگ، اندرو کوجی، آرون تایلر-جانسون، برایان تایری هنری، زازی بیتز، ماسای اوکا، مایکل شنون، لیدی گاگا، لوگان لرمن، هیرویوکی سانادا، کارن فوکوهارا و بد بانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bullet Train حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیوید لیچ، کارگردان آثاری چون فیلم Deadpool 2، فیلم Atomic Blonde و فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw، وظیفه کارگردانی فیلم Bullet Train را بر عهده داشته است. فیلم Bullet Train به پروژه‌ای توصیف شده که در آن فیلم Speed با بازی کیانو ریوز که اتفاقات آن در یک اتوبوس جریان داشت، با فیلم Non-Stop با بازی لیام نیسون که اتفاقات آن در یک هواپیما جریان داشت، ملاقات می‌کند.

وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bullet Train بر عهده زک اولکویتز، نویسنده فیلم Fear Street بوده که لیچ روی بازنویسی و تغییرات فیلمنامه نظارت داشته است. این فیلم اکشن داستان پنج آدمکش حرفه‌ای را دنبال می‌کند که در یک قطار شینکانسن ژاپنی با یکدیگر مواجه می‌شود و در ادامه متوجه می‌شوند که مأموریت یکسانی دارند. در طول سال ۲۰۲۲ شاهد حضور برد پیت در فیلم The Lost City و فیلم Babylon به کارگردانی دیمین شزل نیز خواهیم بود.

فیلم Bullet Train در تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده