نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۲

پیوستن سیه‌نا گیلری و چند بازیگر دیگر به جیسون استاتهام در فیلم The Meg 2

سیه‌نا گیلری، اسکایلر ساموئلز و سرخیو پریس-منچتا برای نقش‌آفرینی در فیلم The Meg 2: The Trench شرکت برادران وارنر به جیسون استاتهام پیوستند.

در حالی‌که تولید فیلم The Meg 2: The Trench (مگ ۲: گودال) در بریتانیا جریان دارد، رسانه‌ی هالیوود ریپورتر گزارش داد که شرکت برادران وارنر با سه بازیگر تازه برای پیوستن به جیسون استاتهام در این دنباله به توافق رسیده است. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سیه‌نا گیلری، بازیگر فیلم‌های Resident Evil (رزیدنت ایول)، اسکایلر ساموئلز، بازیگر سریال The Gifted (بااستعداد) و سرخیو پریس-منچتا، بازیگر سریال Snowfall (بارش برف) برای ایفای نقش در فیلم اکشن مهیج مگ ۲ شرکت Warner Bros Pictures انتخاب شدند.

هالیوورد ریپورتر در این گزارش تأیید کرد که کلیف کرتیس، شویا سوفیا کای و پیج کندی دوباره برای تکرار نقش‌های مک، میینگ و دی‌جی در فیلم The Meg 2: The Trench باز خواهند گشت. در این دنباله سیه‌نا گیلری در نقش رئیس بخش علوم کاربردی ظاهر می‌شود و اسکایلر ساموئلز یکی از اعضای خدمه‌ی زیردریایی جیسون استاتهام خواهد بود. سرخیو پریس-منچتا نیز نقش یک مزدور سرسخت را ایفا می‌کند که یکی از شخصیت‌های منفی داستان است.

جیسون استاتهام به نبرد با یک کوسه غول‌آسا می‌رود فیلم مگ

بن ویتلی با سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌ Rebecca (ربه‌کا)، فیلم The ABCs of Death (الفبای مرگ) و فیلم Kill List (فهرست کشتار)، سکان هدایت فیلم The Meg 2: The Trench را در دست دارد. در همین حین می‌دانیم که جان و اریک هوبر فیلم‌نامه‌ی آن را براساس دومین رمان از مجموعه کتاب‌های پرفروشی با همین نام نوشته‌ی استیون آلتن به رشته‌ی تحریر در می‌آورند. بن ویتلی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده‌‌ی بریتانیایی است که به آثار تاریک و هجوآمیز علاقه‌ی زیادی دارد و برای کارگردانی آثار جنایی و ترسناکی نظیر Sightseers (توریست) جوایز زیادی را کسب کرده است.

لورنزو دی بوناونتورا و بل اوری دوباره وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی دنباله‌ی فیلم The Meg را برعهده دارند و کاترین یینگ، لی روگنگ، ای. بنت والش، جرالد مولن و رندی گرینبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده‌های اجرایی آن فعالیت خواهند کرد. فیلم The Meg جیسون استاتهام را در نقش یک کارشناس کوسه‌ها قرار داد که با چنگ و دندان با یک کوسه‌ی غول‌پیکر ماقبل تاریخ با نام مگالودون مبارزه کرد. سکان هدایت این فیلم در دستان جان ترتلتاب قرار داشت که بیشتر برای کارگردانی مجموعه فیلم‌های National Treasure (گنجینه‌ی ملی) شناخته می‌شود.

فیلم The Meg در زمینه‌ی فروش بسیار موفق ظاهر شد و توانست با بودجه‌ی ۱۷۸ میلیون دلاری به فروش ۵۳۰.۲ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یابد. این فیلم آمریکایی-چینی با اقتباس از رمان علمی-تخیلی ترسناک Meg: A Novel of Deep Terror (مگ: رمانی از ترس عمیق) ساخته شد و لی بینگ‌بینگ، رین ویلسون، روبی رُز، وینستون چائو، پیج کندی، جسیکا مک‌نامی، اولافور داری اولافسون، روبرت تیلور، ماسای اوکا و کلیف کرتیس در آن به ایفای نقش پرداختند. شرکت برادران وارنر هنوز زمانی را برای اکران فیلم The Meg 2 تعیین نکرده است.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده