نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۷

اعلام تاریخ پخش قسمت‌ های پایانی فصل چهارم سریال Ozark نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه تاریخ پخش نیمه دوم فصل چهارم و پایانی سریال Ozark را تایید و اعلام کرد.

مدتی پیش بود که نیمه اول فصل چهارم سریال Ozark پخش شد و توانست مورد توجه منتقدان و بینندگان قرار بگیرد، اما فصل پایانی سریال اوزارک همچنان دارای قسمت‌های بیشتری نیز است که طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نیمه دوم فصل پایانی این سریال جنایی درام محبوب شبکه نتفلیکس قرار است کمی زودتر از انتظار طرفداران پخش شود. نتفلیکس با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که نیمه دوم فصل چهارم سریال Ozark در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) پخش خواهد شد.

نیمه دوم فصل پایانی سریال اوزارک در ۷ قسمت تولید شده است. گفته می‌شود که نتفلیکس در تلاش است تا فصل چهارم این سریال به جوایز امی ۲۰۲۲ برسد و به همین منظور نیمه دوم کمی زودتر از انتظار پخش خواهد شد. همچنین در اولین تیزر تریلر نیمه دوم فصل چهارم سریال Ozark شاهد مونولوگی از شخصیت روث با بازی جولیا گارنر هستیم و در طول آن تصاویری از قسمت‌های پایانی سریال اوزارک نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس پوستری از نیمه دوم فصل چهارم سریال Ozark را منتشر کرده که در این پوستر نیمی از ماشین احتمالی راث قابل مشاهده است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

اولین پوستر نیمه دوم فصل چهارم سریال Ozark

جیسون بیتمن، لورا لینی، جولیا گارنر، سوفیا هابلیتس، اسکایلر گریتنر، لیزا امری، چارلی تاهان، جسیکا فرانسیس دوکس، فلیکس سولیس، دامیان یانگ، آلفونسو هررا، ادام روتنبرگ، مدیسون تامپسون و ریچارد توماس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Ozark حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، کریس ماندی وظیفه ساخت فصل چهارم سریال اوزارک را نیز بر عهده داشته است. او همچنین یک قرارداد چندجانبه با نتفلیکس امضا کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده