نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۴

انتشار دومین تریلر انیمیشن The Bad Guys دریم ورکس

یونیورسال و دریم ورکس تریلر جدیدی از انیمیشن The Bad Guys را منتشر کرده‌اند که دید بهتری از داستان و اتفاقات این انیمیشن را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید انیمیشن The Bad Guys منتشر شده است. یونیورسال و دریم ورکس به‌تازگی دومین تریلر تریلر رسمی انیمیشن رفقای بد را منتشر کرده‌اند که در طول این انیمیشن شاهد تلاش گروهی از خلافکاران هستیم که در پوشش انجام کارهای خوب، به انجام کارهای خلاف خود ادامه دهند. بااین‌حال، ظاهرا اختلافاتی بین این شخصیت‌ها نیز شکل خواهد گرفت و ظاهرا آقای گرگ تصمیم دارد واقعا به فرد خوبی تبدیل شود و به مردم کمک کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن The Bad Guys اقتباسی از رمانی به همین نام اثر آرون بلیبی است که تمرکز آن روی سارقان افسانه‌ای است که پس از پایان دوران حرفه جرم و جنایت به‌دنبال شروع یک زندگی عادی بدون جرم هستند. در هر حال براساس تریلر، در انیمیشن رفقای بد این ۵ سارق حرفه‌ای به زندان خواهند افتاد و در آن‌جا یک فرصت به آن‌ها داده می‌شود تا به‌جای سرقت و انجام کارهای خلاف، به افراد خوبی تبدیل شوند.

سم راکول در نقش آقای گرگ، مارک مارون در نقش آقای مار، کریگ رابینسون در نقش آقای کوسه، آنتونی راموس در نقش آقای پیرانا، آکوافینا در نقش خانم تارانتولا، ریچارد آیوادی در نقش پروفسور مارمالاد، زازی بیتز در نقش دایان فاکسینگتون، الکس بورستین در نقش رئیس پلیس و لیلی سینگ در نقش خبرنگار TMZ از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Bad Guys حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن The Bad Guys قرار است در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ (۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود. پیر پریفل وظیفه کارگردانی انیمیشن رفقای بد براساس فیلمنامه‌ای از ایتان کوهن و هیلاری وینستون بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده