نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۵

پیوستن بازیگر Old به ماهرشالا علی در فیلم Blade مارول

آرون پیرس، بازیگر فیلم Old و سریال Krypton جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با مارول استودیو به ماهرشالا علی در فیلم Blade پیوسته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Blade اضافه شده است. آرون پیرس، بازیگر فیلم Old و سریال Krypton پس از توافق با مارول استودیو و دیزنی به جمع بازیگران فیلم بلید اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگر ۲۷ ساله انگلیسی در دسترس نیست. ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight و فیلم Green Book نقش اریک بروکس را قرار است در ریبوت فیلم Blade بازی کند.

آرون پیرس

دلروی لیندو، بازیگر فیلم Da 5 Bloods دیگر بازیگری است که می‌دانیم قرار است در فیلم جدید بلید بازی کند. همچنین قابل انتظار است کیت هرینگتون برای بازی در نقش دین ویتمن ملقب به بلک نایت در فیلم Blade بازگردد. بسام طارق، کارگردان فیلم Mogul Mowgli با بازی ریز احمد وظیفه کارگردانی و استیسی اوسی-کافور، نویسنده سریال واچمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Blade را بر عهده دارند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Blade قرار است از ماه ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر-مرداد ۱۴۰۱) آغاز شود و می‌توان انتظار داشت که فیلم بلید در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

شخصیت بلید توسط مارو وولفمن و جین کولان خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۳ و در شماره ۱۰ام کمیک The Tomb of Dracula (مقبره دراکولا) معرفی شد. پیش از این یک سه‌گانه از فیلم Blade تولید و منتشر شده بود که کارگردانی این سه فیلم به ترتیب بر عهده استیون نورینگتون، گیرمو دل تورو و دیوید اس گویر بوده که خود گویر وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت را بر عهده داشته است و این سه فیلم در طی سال‌های ۱۹۹۸، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ اکران شدند. وسلی اسنایپس نقش شخصیت بلید را در این سه فیلم بر عهده داشت.

علاوه‌بر سریال کریپتون و فیلم Old، پیرس سابقه حضور در سریال The Underground Railroad را نیز داشته است. او اخیرا در فیلم Brother بازی کرده است و ‌هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم Foe با بازی سرشه رونان و پاول مسکل برای آمازون حضور دارد و قرار است در فیلم Rebel Ridge برای نتفلیکس نیز جلوی دوربین برود. پیرس همچنین صداپیشگی موفاسا جوان را در فیلم پیش درآمد شیر شاه بر عهده خواهد داشت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده