// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۲

اولین تصویر کیلین مورفی در نقش اوپنهایمر ؛ آغاز فیلم‌برداری فیلم جدید کریستوفر نولان

کریستوفر نولان به‌تازگی فیلم‌برداری فیلم Oppenheimer را در ایالت نیو مکزیکو کشور آمریکا آغاز کرد و نخستین تصویر از کیلین مورفی در نقش جی. رابرت اوپنهایمر منتشر شد.

فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) توسط یونیورسال پیکچرز اکران خواهد شد. براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون فهمیدیم که فیلم‌برداری اوپنهایمر در نیو مکزیزکو کلید خورد و حالا می‌توان نخستین تصویر رسمی از کیلین مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتم را به تماشا نشست. در همین حین اعلام شد که آلدن ارینرایک با سابقه‌ی بازی در فیلم Solo: A Star Wars Story و دیوید کرامهولتز با سابقه‌ی بازی در سریال Numbers هم به تیم بازیگری اثر جدید نولان پیوستند.

شما می‌توانید نخستین تصویر رسمی منتشرشده از کیلین مورفی در نقش جی. رابرت اوپنهایمر را در ادامه تماشا کنید تا گریم او به‌عنوان بازیگر اصلی این فیلم متمرکز روی پروژه‌ی منهتن و پدر بمب هسته‌ای را ببینید.

تصویر رسمی کیلین مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان

کنت برانا، بازیگر فیلم Dunkirk و فیلم Tenet نیز به تیم بازیگری اثر جدید کریستوفر نولان پیوست

همچنین تایید شد که کنت برانا با نقش‌آفرینی در فیلم Oppenheimer نولان، یک بار دیگر به‌عنوان بازیگر با این فیلم‌ساز بریتانیایی همکاری می‌کند. مایکل آنگارانو، اولی هاسکیوی، دیلان آرنولد و متیو مودین نیز به‌عنوان بازیگر‌های فیلم جدید کریستوفر نولان انتخاب شدند. امیلی بلانت در نقش کاترین اوپنهایمر، فلورنس پیو در نقش جین تتلاک، مت دیمون در نقش سپهبد لسلی گرووز، رابرت داونی جونیور در نقش لوئیس اشتراوس و بنی سفدی در نقش ادوارد تلر، جک کواید، جاش هارتنت، دین دی‌هان و رامی ملک هم بازیگرهای فیلم اوپنهایمر هستند.

کریستوفر نولان فیلم‌نامه‌ی جدید خود را با اقتباس از کتاب American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer (پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و فاجعه‌ی جی. رابرت اوپنهایمر) نوشت. این فیلم بیوگرافی بخشی از تاریخ جنگ جهانی دوم را به تصویر خواهد کشید و یونیورسال آن را در ابتدا با ۱۰۰ روز اکران سینمایی اختصاصی به تماشاگرها تحویل خواهد داد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده