نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲

مشاجره رایان رینولدز با نسخه کم‌سن خود در کلیپ فیلم The Adam Project

شبکه‌ی نتفلیکس ویدیوی جدیدی از فیلم علمی-تخیلی The Adam Project پخش کرد که رایان رینولدز را مشغول جروبحث بی‌مورد با نسخه‌ی ۱۲ساله‌ی خود نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس یک ویدیو ۴ دقیقه‌ای از فیلم علمی-تخیلی اکشن-ماجراجویی The Adam Project (پروژه‌ی ادم) با نقش‌آفرینی رایان رینولدز و واکر اسکوبل پخش کرده است. این فیلم به کارگردانی شاون لوی در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) از شبکه‌ی نتفلیکس به نمایش درمی‌آید. ویدیو تازه فیلم The Adam Project که در ادامه‌ی مطلب قابل تماشا است، نخستین دیدار آدام ۱۲ ساله و نسخه‌ی آینده‌ی او را به نمایش در می‌آورد که با شوخی‌های طعنه‌آمیز و نیش‌دار خود، کُفر یکدیگر را در می‌آورند.

دانلود از آپارات

شاون لوی، تهیه‌کننده‌ی سریال Stranger Things (چیزهای عجیب)، سکان هدایت فیلم The Adam Project را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را جاناتان تروپر و دیوید الیسون به رشته‌ی تحریر درآوردند. در خلاصه‌ی داستان این فیلم می‌خوانیم: «خلبانی با سفر در زمان با نسخه‌ی جوان‌تر خود و پدر مرحومش همراه می‌شود تا با گذشته‌ی خود کنار بیاید و درعین‌حال آینده را نجات دهد». رایان رینولدز از شرکت ماکسیمم افورت و شاون لوی از شرکت ۲۱ لپس اینترتینمنت درکنار دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت اسکای‌دنس به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند.

رایان رینولدز، بازیگر فیلم‌های Deadpool (ددپول) و فیلم Free Guy (مرد آزاد)، مارک رافلو، بازیگر فیلم Spotlight (افشاگر) و فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی)، زوئی سالدانیا، بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و فیلم Avatar (آواتار)، جنیفر گارنر، بازیگر سریال Alias (آلیاس) و فیلم Thirteen Going on Thirty (رفتن از ۱۳ به ۳۰)، کاترین کینر، بازیگر فیلم Being John Malkovich (جان مالکوویچ بودن) و فیلم Capote (کاپوتی) و واکر اسکوبل، بازیگر تازه‌وارد فیلم Secret Headquarters (مقر مخفی) در فیلم The Adam Project نقش‌آفرینی می‌کنند.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده