نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۴

شروع بسیار خوب فیلم Uncharted با بازی تام هالند در گیشه جهانی

فیلم Uncharted با بازی تام هالند با اینکه نقدهای متوسط و ضعیفی را دریافت کرده، اما در گیشه جهانی عملکرد بسیار موفقی داشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از استقبال و فروش درخشان فیلم Uncharted منتشر شده است. پس از اینکه فیلم Uncharted در هفته گذشته در ۱۵ بازار مختلف روی پرده رفت و عملکرد خوبی داشت، حالا این فیلم اکشن ماجراجویی توانست ۵۵.۴ میلیون دلار دیگر در ۶۲ بازار مختلف در گیشه بین‌المللی فروش کند و مجموع فروش جهانی فیلم آنچارتد به ۸۸ میلیون دلار برسد. همچنین فیلم Uncharted در چهار روز اول اکرانش ۵۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کرده است که این آمار بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های اولیه است.

فیلم Uncharted در سه روز اول اکرانش ۴۴/۱۵۵ میلیون دلار فروش کرده است. البته این آمار دقیق نیست و ممکن است آمار نهایی کمی کمتر یا حتی بیشتر باشد. در هر حال مجموع فروش جهانی فیلم آنچارتد به ۱۳۹ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. فیلم Uncharted قرار است در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) در کشور چین نیز اکران شود و بدون شک می‌تواند تاثیر مثبتی روی فروش کلی فیلم بگذارد. در هر حال این فروش نشانه‌های مثبتی از استقبال مردم از فیلم آنچارتد است و می‌تواند احتمال ساخت دنباله فیلم توسط سونی پیکچرز را افزایش دهد.

تام هالند در نقش نیتن دریک و مارک والبرگ در نقش سالی در کشتی قدیمی در فیلم Uncharted

همچنین فیلم Uncharted در سه روز اول اکرانش ۸.۵ میلیون دلار در سینماهای IMAX فروش کرده که این فروش تا پایان روز دوشنبه به ۱۱.۲ میلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه‌براین، فیلم آنچارتد ۶.۲ میلیون دلار در سینماهای IMAX در بازار بین‌المللی فروش کرده است. فیلم Uncharted هم‌اکنون در بیش از ۲۰.۷۰۰ سینما در سراسر جهان به نمایش درآمده است. حالا باید دید فیلم آنچارتد در ادامه چگونه خواهد فروخت و بازار چین چقدر روی فروش فیلم تاثیر خواهد گذاشت.

تام هالند در نقش نیتن دریک، مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان، سوفیا علی در نقش کلویی فریزر، آنتونیو باندراس، تاتی گابریل، استیون ودینگتون و رودی پانکو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم آنچارتد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبن فلیشر، کارگردان آثاری چون فیلم Zombieland، فیلم Zombieland: Double Tap و فیلم Venom، وظیفه کارگردانی فیلم Uncharted را براساس فیلمنامه‌ای از آرت مارکوم، مت هالووی و ریف جودکینز، بر عهده داشته است. همچنین گفته می‌شود پایان فیلم آنچارتد اشاره‌ای به دنباله احتمالی این فیلم اکشن دارد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده