نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

اعلام تاریخ اکران A Man Called Otto تام هنکس ؛ تأخیر فیلم 65 آدام درایور

سونی پیکچرز برنامه‌ی زمانی اکران برخی از آثار سینمایی خود ازجمله فیلم A Man Called Otto با بازی تام هنکس و فیلم 65 با نقش‌آفرینی آدام درایور را تغییر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سونی پیکچرز تاریخ اکران تعدادی از آثار خود ازجمله فیلم A Man Called Otto (مردی به‌نام اتو) با نقش‌آفرینی تام هنکس، فیلم اکشن-مهیج علمی-تخیلی 65 (شصت‌وپنج) با بازی آدام درایور و فیلم Umma (اوما) با هنرنمایی ساندرا اوه را تعیین کرده است.

فیلم A Man Called Otto به کارگردانی مارک فورستر که تام هنکس نقش اصلی آن را ایفا می‌کند و دیوید مگی، نویسنده‌ی آمریکایی نامزد دو جایزه‌ی اسکار فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورده است، در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ۱۴۰۱) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. سونی پیکچرز در اوایل ماه فوریه امسال توانست امتیاز پخش این فیلم کمدی درام را در شرایط رقابتی در بازار مجازی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم برلین تصاحب کند.

این فیلم که ماریانا تروینو، ریچل کلر و مانوئل گارسیا-رولفو را در فهرست بازیگرانش دارد، براساس رمان سوئدی پرفروش A Man Called Ove (مردی به نام اوه) نوشته‌ی فردریک بکمن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۵ برای تولید یک فیلم با همین نام به کارگردانی هانس هولم مورد اقتباس قرار گرفته بود. نخستین فیلم ساخته‌شده از این رمان نامزد دریافت دو جایزه‌ی اسکار ازجمله بهترین فیلم بین‌المللی یا خارجی-زبان شد، اما دست خالی این مراسم را ترک کرد.

تام هنکس در فیلم News of the World

فیلم 65 به کارگردانی و نویسندگی اسکات بک و برایان وودز، تهیه‌کنندگان فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) تا تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۳ (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) به تعویق افتاده است. در این فیلم علمی-تخیلی آدام درایور، آریانا گرینبلات و کلوئی کلمن به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون با تأخیری تقریبا یک ساله روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خواهد رفت.

سونی پیکچرز اعلام کرد که اکران فیلم بیوگرافی ویتنی هیوستون دو روز جلو افتاده است. فیلم I Wanna Dance With Somebody (می‌خواهم با کسی برقصم) شرکت ترای‌استار پیکچرز اکنون در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آذر ۱۴۰۱) به سینما راه می‌یابد. نائومی آکی نقش ویتنی هیوستون، خواننده و بازیگر آمریکایی فقید را در این فیلم بازی می‌کند و کیسی لمونز وظیفه‌ی کارگردانی و آنتونی مک‌کارتن وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی آن را برعهده دارند. از دیگر بازیگرهای این فیلم بیوگرافی نیز می‌توان به استنلی توچی، نافسا ویلیامز، کلارک پیترز، تامارا تیونی و اشتون ساندرس اشاره کرد.

فیلم Umma شرکت استیج ۶ فیلمز که آیریس کی. شیم را به‌عنوان نویسنده و کارگردان می‌شناسد، برای اکران در تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) در نظر گرفته شده است. این فیلم ساندرا اوه و فیول استوارت را در نقش مادر و دختری قرار می‌دهد که درکنار یکدیگر در یک مزرعه زندگی می‌کنند. میوا آلانا لی، تام یی، اودیا راش و درموت مولرونی از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به نقش‌آفرینی می‌پردازند؛ اثری که نام آن از یک کلمه‌ای کره‌ای به معنای «مادر» گرفته شده است.

ساندرا اوه مشغول مکالمه در سریال Killing Eve

افزون‌براین، فیلم Oh Hell No (معلومه که نه) که پیش‌تر برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده بود، از تقویم اکران آثار سونی پیکچرز خارج شده است. رسانه‌ی هالیوود ریپورتر در ماه اکتبر سال گذشته گزارش داد که آیس کیوب به‌دلیل خودداری از واکسینه شدن علیه ویروس کرونا این پروژه را ترک کرده است. در ابتدا قرار بود که فیلم‌برداری فیلم Oh Hell No با بازی جک بلک از زمستان آغاز شود.

تغییرات برنامه‌ی زمانی اکران آثار شرکت سونی پیکچرز

  • فیلم A Man Called Otto (کلمبیا پیکچرز): ۴ دی ۱۴۰۱
  • فیلم I Wanna Dance With Somebody (ترای‌استار پیکچرز): ۳۰ آذر ۱۴۰۱
  • فیلم 65 (کلمبیا پیکچرز): ۲۵ فروردین ۱۴۰۲
  • فیلم Umma (استیج ۶ فیلمز): ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
  • فیلم Oh Hell No (کلمبیا پیکچرز): نامعلوم


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده