نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸

اعلام تاریخ اکران انیمیشن Despicable Me 4

یونیورسال و ایلومینیشن اینترتینمنت تاریخ اکران انیمیشن Despicable Me 4 و انیمیشن Migration را تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران دو انیمیشن آینده استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت مشخص و اعلام شده است. یونیورسال بالاخره ساخت انیمیشن Despicable Me 4 را تایید و اعلام کرد که قسمت چهارم انیمیشن Despicable Me قرار است در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اکران شود. همچنین انیمیشن Migration، جدیدترین انیمیشن ایلومینیشن است که یونیورسال اعلام کرد که این انیمیشن در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

استیو کارل در نقش گرو، کریستن ویگ، میراندا کازگرو، پی‌یر کافین و استیو کوگان، برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در انیمیشن Despicable Me 4 باز خواهند گشت. همچنین کریس رناد، کارگردان دو قسمت اول انیمیشن من نفرت انگیز و کارگردان هر دو قسمت انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن Despicable Me را به‌همراه پاتریک دلاج بر عهده خواهد داشت.

مایک وایت، نویسنده آثاری چون فیلم School of Rock، فیلم The One and Only Ivan، فیلم Pitch Perfect 3، انیمیشن The Emoji Movie و سریال The White Lotus، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Despicable Me 4 را بر عهده دارد. تمرکز مجموعه انیمیشن Despicable Me روی گرو، بزرگ‌ترین ابرشرور تاریخ و مینیون‌ها است که از سال ۲۰۱۰ این مجموعه محبوب و پولساز کار خود را آغاز کرد و همچنین دو اسپین‌آف براساس دنیای من نفرت انگیز ساخته شده است. انیمیشن Minions: The Rise of Gru قرار است در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.

علاوه‌براین، نیمیشن Migration داستان یک خانواده اردک را دنبال می‌کند که اعضای خانواده پدر خانواده را برای تعطیلات و یک سفر بزرگ متقاعد می‌کنند و آن‌ها قرار است در این تعطیلات به نیو انگلند، نیویورک و باهاما سفر کنند. بنجامین رنر، کارگردان نامزد دریافت جایزه اسکار برای انیمیشن Ernest & Celestine که انیمیشن The Big Bad Fox and Other Tales را نیز کارگردانی کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Migration را براساس فیلمنامه‌ای از مایک وایت بر عهده دارد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده