نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۳

نقش‌آفرینی جان سینا در فیلم جدید میگ میگ

به گزارش هالیوود ریپورتر، جان سینا یکی از نقش‌های اصلی فیلم جدید میگ میگ (Coyote vs. Acme) را ایفا خواهد کرد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون و با استناد به‌گزارش هالیوود ریپورتر، جان سینا در فیلم جدید میگ میگ (Coyote vs. Acme) نقش‌آفرینی خواهد کرد. فیلم Cayote vs. Acme یک اثر لایو-اکشنِ ترکیب‌شده با جلوه‌های انیمیشنی (CGI) خواهد بود که براساس شخصیت کایوت. ویل‌ای (Wile E. Coyote) و ماجراجویی‌های او برای شکار میگ‌میگ (Road Runner) از سری انیمیشن‌های لونی تونز (Looney Tunes) اقتباس می‌شود.

داستان این فیلم پیرامون تلاش‌های کایوت برای شکار Road Runner است. کایوت که از شکار میگ‌میگ ناامید شده، سراغ Acme می‌رود تا با خرید یک سری دستگاه ویژه از این شرکت، میگ‌میگ را به‌دام بیندازد. دستگاه‌های ارسالی از شرکت Acme Corporation اما در حد و اندازه‌های انتظارات کایوت عمل نمی‌کنند و همین باعث می‌شود تا کایوت سراغ شکایت از شرکت Acme برود. فیلم قرار است داستان مواجهه‌ی قضایی کایوت و وکیل او دربرابر شرکت Acme را تعریف کند. جان سینا در این فیلم نقش وکیل شرکت Acme را ایفا خواهد کرد و قرار است جلوی کایوت و وکیل او بایستد.

گفته می‌شود که این فیلم، ترکیبی از درام دادگاه-محور و طنز خانوادگی خواهد بود. روند تولید فیلم میگ میگ جدید از اواخر ماه مارس (فروردین - اردیبهشت ۱۴۰۱) در شهر نیو مکزیکو آغاز می‌شود و زمان اکران‌ آن فعلا نامشخص است. این محصول از شرکت برادران وارنر، دیو گرین (Dave Green) با سابقه‌ی کارگردانی فیلم Earth to Echo و فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows را در قامت کارگردان خود می‌بینند. جیمز گان و کریس دِفاریا (Chris DeFaria) تهیه‌کنندگان این اثر هستند. سمی برچ (Samy Burch) اولین پیش‌نویس از فیلم‌نامه‌ی فیلم میگ میگ جدید را با اقتباس از یک مقاله‌ی طنز که در سال ۱۹۹۰ توسط یان فریزر در نشریه‌ی نیویورکر چاپ شده بود، نوشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده