نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

حضور استالونه و بازیگر سریال Daredevil در لیست صدا پیشگان فیلم Ratchet and Clank

سری Ratchet & Clank که متعلق به سونی است، همیشه در قلب طرفداران آن جایگاه ویژه‌ای داشته است. امسال شاهد این سری روی پرده‌های سینما خواهیم بود و براساس اطلاعات منتشر شده، بازیگران و صداپیشگان بزرگی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

براساس اطلاعاتی که از سوی Hollywood Reporter منتشر شده، سونی به صورت رسمی لیست صداپیشگان فیلم Ratchet & Clank را منتشر کرده است.

ظاهرا سونی برای این فیلم برنامه‌های بزرگی دارد و با آوردن پائول جیمَتی از فیلم The Amazing Spider-Man 2، روساریو داسون از سریال Daredevil، جان گودمَن از Flight، بِلا تِرون از Blended و سیلوِستِر اِستالونه از فیلم راکی، قصد دارد یک فیلم قابل‌قبول را از این سری پرطرفدار روی پرده‌های سینما بیاورد.

علاوه براین نام‌های بزرگ، صداپیشگان بازی Ratchet & Clank مانند جیمز آرنولد تِیلور در نقش رَچِت، دیوید کِی در نقش کِلَنک، آرمین شیمِرمَن در نقش نِفاریوس و جیم وارد نقش کاپیتان کوارک هم در این فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم Ratchet & Clank این هفته برای انجام آزمایش‌های لازم در فستیوال فیلم فرانسه به برخی ازم مخاطبان نشان داده خواهد شد. مایکل هِفرون، رئیس کمپانی رِین‌مِیکِر اِنتِرتاینمِنت (Rainmaker Entertainment) در بیانه رسمی خود در رابطه با صداپیشگان فیلم Ratchet & Clank گفت:

همکاری ما با سونی، اینسومنیاک گیمز و دیگر همکاران ما اجازه داد این سری بزرگ را روی پرده‌های سینما بیاوریم. صداپیشگان معروف و با استعداد ما به همراه صداگذاران بازی این سری کمک شایانی به آوردن این شخصیت‌ها به زندگی کردند و ما هم اطمینان داریم فیلم Ratchet & Clank با جذابیت و زیبایی خود، حتی کسانی که این سری را هم نمی‌شناسند را عاشق خود می‌کند.

در طرفی دیگر تِد پرایس، مدیرعامل اینسومنیاک گیمز در رابطه با آوردن سری Ratchet & Clank روی پرده‌های سینما گفت:

تمام افراد ما در استودیو نسبت به این‌که این سری قدیمی و پرطرفدار را روی پرده‌های سینما مشاهده خواهیم کرد خوشحال هستند. همکاری با پلی‌استیشن، رِین‌مِیکِر و بِلاکِید برای طراحی شخصیت‌ها، داستان، انیمیشن، اشتراک محتویات بازی با فیلم و حمایت‌های لازم برای ساخت یک فیلم خوب از Ratchet & Clank هیجان‌انگیز بوده است.

فیلم Ratchet & Clank در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

نظر شما در رابطه با لیست صداپیشگان این فیلم چیست؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده