نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۵

تمدید سریال Peacemaker با بازی جان سینا برای فصل دوم

شبکه HBO MAX پیش از پخش قسمت پایانی فصل اول سریال Peacemaker با بازی جان سینا، از تمدید این سریال برای فصل دوم خبر داده است.

امروز قسمت پایانی فصل اول سریال Peacemaker از شبکه HBO MAX پخش شد. این سریال توانسته مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار بگیرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. شب گذشته و پیش پخش قسمت هشتم سریال پیسمیکر، شبکه HBO Max اعلام کرد که سریال Peacemaker برای فصل دوم تمدید شده است. جان سینا برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش پیسمیکر در فصل دوم این سریال باز خواهد گشت.

جیمز گان که وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های فصل اول سریال Peacemaker را بر عهده داشت و ۵ قسمت از ۸ قسمت فصل اول را نیز کارگردانی کرده است، قرار است برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل دوم بازگردد. جیمز گان پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم The Suicide Squad را بر عهده داشت و سریال پیسمیکر درواقع اسپین‌آف این فیلم محسوب می‌شود. جیمز گان هم‌اکنون در حال کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 و قسمت ویژه کریسمس نگهبانان کهکشان برای دیزنی پلاس است.

پیسمیکر با بازی جان سینا نشسته روی ماشین در پوستر سریال Peacemaker

جان سینا، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند، فردی استروما، چاکوودی ایووجی، لاکلین مونرو، کریستوفر هیردال و انی چانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Peacemaker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی سه قسمت دیگر سریال پیسمیکر بر عهده جودی هیل، روزمری رودریگز و برد اندرسون بوده است. قابل انتظار است فصل دوم سریال Peacemaker نیز در ۸ قسمت تولید و پخش شود.

تمرکز سریال Peacemaker قرار است روی نیروهای ویژه‌ای باشد که با چیزی فاجعه‌بار که زمین را تهدید می‌کند، مواجه خواهند شد. این سریال اکشن براساس فیلم The Suicide Squad تولید شده و حوادث آن قرار است پس از حوادث این فیلم جریان داشته باشد. درواقع در صحنه پس از پایان فیلم شاهد حضور این تیم ویژه هستیم که حالا قرار است از پیسمیکر برای اهداف و خطرات جدیدی استفاده کنند.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده