// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۲

قطعی شدن اکران بتمن و آنچارتد در چین

فیلم Uncharted و فیلم The Batman موفق به دریافت تاریخ اکران در سینماهای کشور چین شدند.

استودیوهای هالیوودی به سختی می‌توانند مطمئن باشند که آیا مخاطب سینما در کشور چین از هر اثر آن‌ها استقبال می‌کند یا نه. اما این بازار به اندازه‌ای بزرگ است که اگر واکنش مثبت به یک فیلم نشان بدهد، واقعا می‌تواند تاثیر مثبت قابل توجهی روی افزایش درآمد جهانی آن داشته باشد. حالا متوجه شدیم که فیلم The Batman و فیلم Uncharted قطعا در چین روی پرده‌های نقره‌ای سالن‌های سینما خواهند رفت.

آنچارتد در هفته‌ی گذشته اکران خود داخل ۱۵ کشور را آغاز کرد و در هر ۱۵ کشور توانست به صدر جدول فروش هفتگی باکس‌آفیس برسد. درآمد فیلم در نخستین آخرهفته‌ی اکران داخل این ۱۵ کشور، روی هم ۲۱.۵ میلیون دلار بود. از آن‌جایی که فیلم Uncharted تازه از امروز اکران خود در ایالات متحده آمریکا را آغاز می‌کند، ددلاین باور دارد که این ساخته‌ی سونی پیکچرز حدود ۷۰ میلیون دلار درآمد جهانی را فقط طی سه روز آتی به‌دست می‌آورد. اوضاع مالی فعلا برای این اثر ساخته‌شده با بودجه‌ی ۱۲۰ میلیون دلاری، مناسب و امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد؛ مخصوصا وقتی که فهمیدیم فیلم آنچارتد در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) اکران در کشور چین را آغاز خواهد کرد.

فیلم Uncharted به کارگردانی روبن فلیشر و با بازی تام هالند، برخلاف Spider-Man: No Way Home توانست تاریخ اکران رسمی در چین را دریافت کند. البته که مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بدون اکران چین با بیشتر از ۱.۸ میلیارد دلار فروش جهانی به رتبه‌ی ۶ جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ در دنیا بدون احتساب نرخ تورم رسید. اما قطعا اگر به موقع در چین اکران می‌شد، فروش آن می‌توانست به مراتب بالاتر از درآمد معرکه‌ی فعلی هم باشد.

پوستر فیلم The Batman

در آن سو فیلم The Batman را می‌بینیم که ۴ مارس (۱۳ اسفند) اکران خود در آمریکا را آغاز می‌کند و ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) به سینماهای کشور چین می‌رسد. برادران وارنر امید زیادی به فروش عالی بتمن به کارگردانی مت ریوز دارد و باید دید سینماروها در کشور چین چه‌قدر از این فیلم ابرقهرمانی استقبال خواهند کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده