// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۴

شخصیت های محبوب سونی در ویدیو رسمی PlayStation Productions

در ابتدای تمام آثار سینمایی و تلویزیونی اقتباسی که براساس بازی‌های پلی استیشن ساخته می‌شوند، نماد PlayStation Productions با یک انیمیشن کوتاه به نمایش درمی‌آید.

سونی تایید کرد که ویدیو رسمی نمایش‌دهنده‌ی لوگو PlayStation Productions را در ابتدای فیلم آنچارتد به نمایش می‌آورد. این ویدیو در حقیقت یک انیمیشن کوتاه جذاب با حضور شخصیت‌های شناخته‌شده‌ی بازی‌های مختلف متعلق به پلی استیشن است که می‌خواهد برند پلی استیشن پروداکشنز را در ذهن مخاطب ثبت کند.

انیمیشن Ratchet & Clank سال ۲۰۱۶ و فیلم Uncharted، تنها آثار اقتباس‌شده از روی بازی‌های پلی استیشن هستند که پروسه‌ی ساخت آن‌ها قبل از تولد استودیو PlayStation Productions آغاز شد. ولی بالاخره پلی استیشن پروداکشنز در اواخر کار، کنار تیم سازنده‌ی فیلم قرار گرفت و سونی از این فرصت برای معرفی PlayStation Productions به مخاطب بهره می‌برد.

استودیو PlayStation Productions با همکاری سونی پیکچرز و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی متولد شد؛ تا با ایجاد پل‌های درست بین این دو، فرصت ساخت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی مناسب از روی بازی‌های پلی استیشن را به سونی پیکچرز بدهد. فیلم Ghost of Tsushima، سریال The Last of Us و سریال Twisted Metal سه اثر رسمی معرفی‌شده تا امروز هستند که می‌دانیم PlayStation Productions به‌صورت کامل در ساخت آن‌ها نقش دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

این ویدیو مخاطب‌ها را به یاد انیمیشن کوتاهی می‌اندازد که در ابتدای بازی‌های جدید استودیوهای پلی استیشن پخش می‌شود تا نمایش‌دهنده‌ی لوگو PlayStation Studios باشد. الوی از سری بازی Horizon، کریتوس و آترئوس از سری بازی God of War، رچت و کلنک از سری بازی Ratchet and Clank، جول و الی از سری بازی The Last of Us، شخصیت Sackboy از سری بازی LittleBigPlanet، نیتن دریک از سری بازی Uncharted، جین ساکای از بازی Ghost of Tsushima و استرو بات از سری بازی Astro در انیمیشن رسمی نمایش‌دهنده‌ی لوگو PlayStation Productions حضور دارند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده