نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۲

اجرای مراسم اسکار 2022 توسط سه بازیگر زن

آکادمی علوم و هنرهای سینما اعلام کرد که رجینا هال (بازیگر)، ایمی‌ شومر (کمدین) و واندا سایکس (بازیگر) سه مجری اسکار امسال خواهند بود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه مجری مراسم اسکار امسال انتخاب و معرفی شده‌اند. پس از چند دوره برگزاری مراسم اسکار بدون مجری، حالا آکادمی علوم و هنرهای سینما اعلام کرد که مراسم اسکار امسال توسط ۳ مجری زن برگزار خواهد شد. رجینا هال (بازیگر)، ایمی‌ شومر (کمدین) و واندا سایکس (بازیگر) سه مجری اسکار 2022 خواهند بود. پیش از این اسکار ۲۰۲۱ با کاهش چشمگیر بیننده به کم بیننده‌ترین مراسم اسکار تاریخ تبدیل شد.

رجینا هال (بازیگر)، ایمی‌ شومر (کمدین) و واندا سایکس (بازیگر)

از سال ۲۰۱۸ مراسم اسکار بدون حضور مجری برگزار شد و حالا پس از چند سال دوباره مراسم اسکار قرار است به شکل عادی برگزار شود. همچنین مراسم اسکار 2022 قرار است به دالبی تئاتر در هالیوود بازگردد و واکسیناسیون برای شرکت کنندگان الزامی نیست؛ اگرچه تست کرونا افراد شرکت کننده باید منفی باشد. هال، شومر و سایکس در بیانیه مشترک منتشر شده گفتند که آن‌ها از مردم می‌خواهند تا برای سپری کردن یک دوره خوب پس از مدت‌ها آماده شوند.

طبق گفته ددلاین، آکادمی علوم و هنرهای سینما پیش از این با دوئین جانسون ملقب به راک تماس گرفته بودند تا ببینند او مجری‌گری اسکار 2022 را بر عهده خواهد گرفت یا نه که گفته می‌شود جواب راک منفی بوده است. همچنین گفته می‌شود که برگزار کنندگان اسکار در نظر داشتند تا از زوج‌هایی مثل پیت دیویدسون و جان مولانی به‌همراه استیو مارتین و مارتین استفاده کنند، اما این پیشنهاد‌ها نیز با جواب مثبت همراه نبوده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، هال، شومر و سایکس هر یک قرار است میزبان بخشی از مراسم اسکار باشند و در لحظاتی شاهد حضور هر سه نفر نیز خواهیم بود. فیلم The Power of the Dog با ۹ نامزدی از جمله بهترین فیلم سال، بهترین کارگردانی پیشتاز ۹۴امین دوره مراسم اسکار است. همچنین فیلم Coda، فیلم Don't Look Up، فیلم Drive My Car، فیلم Dune، فیلم King Richard، فیلم Licorice Pizza فیلم Nightmare Alley و فیلم West Side Story دیگر فیلم‌هایی هستند که نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم سال در مراسم اسکار 2022 شده‌اند.

مراسم جوایز اسکار 2022 که ۲۷ مارس (۷ فروردین) برگزار خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده