// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۳

وجود بخش فیلم منتخب از نظر کاربران توییتر در اسکار ۲۰۲۲

آکادمی علوم و هنرهای سینما اعلام کرد که امسال شاهد برگزاری نظرسنجی انتخاب بهترین فیلم در توییتر و اعلام نتیجه‌ی آن در اسکار 2022 خواهیم بود.

بر کسی پوشیده نیست که افت بینندگان اسکار، آکادمی علوم و هنرهای سینما را نگران کرده است. باتوجه‌به کاهش تعداد بینندگان، شبکه‌ی پخش‌کننده هم سود کمتری از ارائه‌ی برنامه به مخاطب‌های خود می‌برد. زیرا نسبت به سال‌های گذشته باید مبلغ به مراتب کمتری را برای تبلیغات دریافت کند. حالا در بخشی از تلاش اسکار برای جلب بیشتر توجه مردم قرار است طی سال جاری شاهد برگزاری نظرسنجی رسمی در توییتر برای انتخاب بهترین فیلم از دید تماشاگرها باشیم و اعلام نتیجه‌ی آن در مراسم جوایز را ببینیم. همچنین سه شخص که در توییتر به فیلم مورد علاقه‌ی خود رای می‌دهند، در مراسم اسکار ۲۰۲۳ برای اهدای یک جایزه حضور خواهند داشت.

مخاطب‌ها می‌توانند در توییتر به هر فیلم پخش‌شده در سال ۲۰۲۱ رای بدهند؛ بدون توجه به اینکه آیا نامزد اسکار شده است یا نه. همه می‌توانند با هشتگ OscarsFanFavorite# بگویند که کدام اثر را بهترین فیلم سال ۲۰۲۱ می‌دانند. در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) شمارش آرا انجام می‌شود و سپس در خود مراسم جوایز اسکار 2022 که ۲۷ مارس (۷ فروردین) برگزار خواهد شد، شاهد اعلام فیلم انتخاب‌شده توسط مردم خواهیم بود.

مرد عنکبوتی چسبیده به ماشین در فیلم Spider-Man: No Way Home

برنده‌ی این بخش ظاهرا فقط در مراسم اسکار اعلام می‌شود و شاهد اهدای جایزه‌ی رسمی از طرف آکادمی به سازندگان فیلم نخواهیم بود. همچنین شما می‌توانید با هشتگ OscarsCheerMoment# در توییتر اعلام کنید که کدام سکانس را در سال ۲۰۲۱ بیشتر از تمام سکانس‌های دیگر دوست داشتید. سکانس‌های دارای بیشترین رای، در بخشی از مراسم امسال پخش می‌شوند. پنج شخص شرکت‌کننده هم جوایز جالبی همچون اشتراک طولانی شبکه‌های آنلاین و یک سال بلیت رایگان سینما را به‌دست می‌آورند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده