نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹

تلاش دو برادر برای فرار از مهلکه در تریلر فیلم اکشن Ambulance

یونیورسال پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم اکشن مهیج Ambulance به کارگردانی مایکل بی با بازی جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین دوم را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت یونیورسال پیکچرز در حاشیه‌ی مسابقه‌ی سوپر بول تریلر جدیدی از فیلم اکشن مهیج Ambulance (آمبولانس) به کارگردانی مایکل بی را پخش کرده است. این فیلم که براساس یک اثر دانمارکی محصول سال ۲۰۰۵ با همین نام ساخته می‌شود، در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۰) به سینماها می‌رود. در تریلر تازه دو برادر را می‌بینیم که برنامه‌ی آن‌ها برای سرقت از بانک درست پیش نرفته است و برای فرار از مهلکه، ناخواسته یک آمبولانس را می‌ربایند. شما می‌توانید تریلر جدید فیلم آمبولانس را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

مایکل بی با سابقه‌ی کارگردانی آثاری نظیر فیلم 6Underground (شش زیرزمینی)، فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه) و فیلم Pain and Gain (رنج و گنج)، سکان هدایت فیلم Ambulance را در دست داشت و کریس فداک، نویسنده‌ی سریال Chuck (چاک) و سریال Prodigal Son (پسر نابغه) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورد. نظر به اینکه مایکل بی از سبک فیلم‌سازی Bayhem برای تولید جدیدترین ساخته‌ی خود بهره گرفته است، طرفدارها می‌توانند انتظار یکی از شلوغ‌ترین آثار اکشن سال ۲۰۲۲ میلادی را داشته باشند.

جیک جیلنهال، بازیگر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) و فیلم Zodiac (زودیاک)، یحیی عبدالمتین دوم، بازیگر فیلم The Matrix: Resurrections (رستاخیزهای ماتریکس) و سریال Watchmen (نگهبانان)، ایزا گونزالس، بازیگر فیلم Baby Driver (بیبی راننده) و فیلم Bloodshot (بلادشات)، گرت دیلاهانت، بازیگر سریال Raising Hope (داستان زندگی هوپ) و فیلم 12 Years a Slave (دوازده سال بردگی)، کی‌یر او دانل، بازیگر فیلم Wedding Crashers (مهمانان ناخوانده عروسی) و فیلم American Sniper (تک‌تیرانداز آمریکایی) و موزس اینگرام، بازیگر سریال The Queen’s Gambit (گامبی وزیر) و فیلم The Tragedy of Macbeth (تراژدی مکبث)، ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم آمبولانس نقش‌آفرینی می‌کنند.

جیک جیلنهال و یحیی عبدل متین دوم در فیلم Ambulance

وقتی برنامه‌ی بزرگ‌ترین سرقت از بانک لس آنجلس طبق برنامه پیش نمی‌رود، دو برادر درمانده برای فرار از مهلکه یک آمبولانس را می‌ربایند و درگیر ماجراهای ناخواسته می‌شوند

در خلاصه داستان فیلم Ambulance می‌خوانیم: «ویل شارپ، کهنه سرباز پرافتخاری که برای پرداخت هزینه‌های پزشکی همسرش نیاز مبرم به پول دارد، درحالی از دنی، برادرخوانده‌ی خود کمک می‌خواهد که می‌داند این کار اصلا به صلاح نیست. دنی که یک جنایتکار پُرجذبه است، پیشنهاد سرقت ۳۲ میلیون دلاری از بانک لس آنجلس را می‌دهد که بزرگ‌ترین سرقت طول تاریخ این شهر به حساب می‌آید. ویل نمی‌تواند چنین پیشنهادی را رد کند؛ زیرا پای مرگ و زندگی همسرش در میان است.

بااین‌حال، زمانی‌که نقشه‌ی فرار این برادران درمانده مطابق برنامه پیش نمی‌رود، آن‌ها یک آمبولانس را از امدادگری با نام کم تامپسون می‌ربایند که مشغول درمان یک پلیس زخمی با شرایط بحرانی است. ویل و دنی باید در تعقیب‌وگریزی پرسرعت و توقف‌ناپذیر با هر زحمتی از چنگ قانون بگریزند، گروگان‌های خود را زنده نگه دارند و سعی کنند که یکدیگر را در دیوانه‌وارترین فرار طول تاریخ لس آنجلس نکشند».

مایکل بی درکنار جیمز وندربیلت، بردلی فیشر، ویلیام شراک و یان بریس به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Ambulance نیز فعالیت می‌کند. این فیلم توسط شرکت‌های پراجکت اکس و New Republic Pictures تولید شده است. کارگردانی فیلم اصلی آمبولانس برعهده‌ی لوریتس مونک-پترسن بود که در نگارش فیلم‌نامه، لارس آندریاس پدرسن را یاری کرد.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده