نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱

احیا انیمیشن سریالی Futurama با تولید ۲۰ قسمت تازه برای شبکه هولو

شبکه‌ی هولو به تولید ۲۰ قسمت دیگر از انیمیشن سریالی Futurama چراغ سبز نشان داد که در سال ۲۰۲۳ میلادی پخش خواهد شد.

تقریبا یک دهه از پخش آخرین فصل انیمیشن سریالی Futurama (آینده‌نما) می‌گذرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این مجموعه‌ی کمدی علمی-تخیلی با ۲۰ قسمت تازه، در شبکه آنلاین هولو به زندگی بازمی‌گردد. این انیمیشن سریالی توسط مت گرینیگ و دیوید اکس. کوهن، به‌ترتیب نویسنده و تهیه‌کننده‌ی سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) ساخته شد و پنج فصل اول آن از شبکه‌ی فاکس پخش شد و سپس سه فصل دیگر آن از شبکه‌ی کمدی سنترال روی آنتن رفت.

۲۰ قسمت تازه سریال Futurama در سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسند

تولید ۲۰ اپیزود اضافی Futurama از این ماه آغاز می‌شود و در سال ۲۰۲۳ میلادی تقدیم بینندگان خواهد شد. قسمت‌های تازه به ۱۴۰ اپیزودی اضافه می‌شود که تاکنون تولید شده است. ستاره‌های اصلی این مجموعه یعنی بیلی وست، صداپیشه‌ی کاراکتر فیلیپ جی. فرای و کیتی سیگال، صداپیشه‌ی کاراکتر تورانگا لیلا به‌همراه صداپیشه‌هایی نظیر ترس مک‌نیل، موریس لامارچ، لورن تام، فیل لامار و دیوید هرمان باز خواهند گشت و دوباره نقش‌های خود را ایفا می‌کنند. جان دیماجیو نیز که صداپیشگی کاراکتر بندر بندینگ رودریگز را انجام داد، مشغول نهایی کردن قرارداد خود برای بازگشت به این مجموعه است.

این ۲۰ قسمت تازه بار دیگر توسط استودیو Rough Draft تولید خواهد شد. انیمیشن سریالی Futurama ماجراهای فیلیپ جی. فرای، پیک غذارسانی را دنبال می‌کند که در آخر سده‌ی بیستم در شهر نیویورک مشغول کار بود، اما در شب سال نو به‌شکل کاملا اتفاقی در یک محفظه‌ی سرمازا حبس می‌شود. فرای هزار سال بعد از این محفظه رهایی می‌یابد و خود را در دنیایی متفاوت می‌بیند. این پیک پیتزارسان سابق در شرکت پلنت اکسپرس کار جدیدی پیدا می‌کند که بی‌شباهت به شغل قبلی نیست و باید درکنار شخصیت‌های دیگر وظیفه‌ی ارسال محموله‌ها به سراسر دنیا را انجام دهد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده