نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۸

انتشار تریلر جدید و کوتاه سریال Moon Knight با بازی اسکار آیزاک

مارول استودیو طبق انتظار در مسابقه سوپر بول امسال تبلیغ تلویزیونی از سریال Moon Knight را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تبلیغ تلویزیونی سریال Moon Knight منتشر شده است. طبق انتظار در حاشیه مسابقه سوپر بول امسال مارول استودیو این تریلر کوتاه را منتشر کرد که در طول آن شاهد تصاویر بیشتری به‌خصوص از شخصیت ایتن هاوک و همچنین خدای ماه مصری، خونشو هستیم. در طول تریلر اسکار آیزاک به مرز دیوانگی می‌رسد و همچنین چند صحنه کوتاه از مبارزات سریال نیز نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه و جدید سریال شوالیه ماه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، مارول استودیو پوستر جدیدی از سریال Moon Knight را نیز منتشر کرده است که در این پوستر شاهد نیمی از صورت مارک اسپکتور و شوالیه ماه هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر جدید سریال Moon Knight

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، گاسپار اولیل و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

پخش هفتگی سریال Moon Knight از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال مون نایت در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده