نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۷

پیوستن بازیگر Shang-Chi به مارگو رابی در فیلم باربی

سیمو لیو، ستاره‌ی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در فیلم Barbie گرتا گرویگ با مارگو رابی و رایان گاسلینگ همبازی خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سیمو لیو، ستاره‌ی فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه‌ی ۱۰ حلقه) در فیلم لایو-اکشن Barbie (باربی) شرکت برادران وارنر به ایفای نقش می‌پردازد. همان‌طور که قبلا اعلام شد، در این فیلم مارگو رابی در نقش باربی و رایان گاسلینگ در نقش کِن ظاهر می‌شوند. آمریکا فررا، بازیگر فیلم Special Correspondents (خبرنگاران ویژه) نیز اخیرا به بازیگران فیلم باربی پیوست. بااین‌حال، درحال‌حاضر معلوم نیست که سیمو لیو و آمریکا فررا نقش چه کاراکترهایی را در این فیلم بازی می‌کنند.

گرتا گرویگ، کارگردان فیلم Little Women (زنان کوچک) و Lady Bird (لیدی برد) سکان هدایت فیلم Barbie را در دست دارد و نوآ بامباک، نویسنده‌ی فیلم Marriage Story (داستان ازدواج) و فیلم The Squid and the Whale (ماهی مرکب و نهنگ) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. نظر به اینکه جزئیات فیلم‌نامه مخفی نگه داشته شده است، اطلاعات زیادی از داستان این فیلم لایو-اکشن در دسترس نیست. فیلم باربی از سال ۲۰۱۹ میلادی در دست تولید است و انتظار می‌رود که فیلم‌برداری آن در اوایل سال ۲۰۲۲ در استودیو لیوزدن شرکت برادران وارنر واقع در لندن آغاز شود.

فیلم باربی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ روی پرده سینما می‌رود

فیلم Barbie برای اکران در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ میلادی در نظر گرفته شده است. گرتا گرویگ و نوآ بامباک قبلا در تولید آثار مختلفی ازجمله فیلم کمدی درام Frances Ha (فرانسیس ها) و فیلم کمدی Mistress America (دلبر آمریکا) با یکدیگر همکاری داشتند. گرتا گرویگ به صندلی کارگردانی فیلم کمدی-درام Lady Bird محصول سال ۲۰۱۹ و فیلم اقتباسی Little Women محصول سال ۲۰۱۹ تکیه زده بود که هر دو نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم اسکار شدند.

سم لیو در نقش شانگ چی در حال مبارزه و آزمایش قابلیت‌های خود در فیلم Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings

باتوجه‌به سابقه‌ی گرتا گرویگ بعید به‌نظر می‌رسد که شاهد یک داستان معمولی و صرفا با اهداف تجاری در مورد باربی و دنیای این عروسک محبوب باشیم. مارگو رابی نه‌تنها در این فیلم لایو-اکشن نقش باربی را بازی می‌کند، بلکه از جانب شرکت فیلم‌سازی LuckyChap به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن نیز فعالیت خواهد کرد. تام آکرلی از شرکت لاکی‌چاپ اینترتینمنت، رابی برنر از شرکت Mattel Films و دیوید هیمن نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارند.

سیمو لیو پیش از اینکه به یکی از جدیدترین ابرقهرمانان مارول تبدیل شود، بیشتر به‌خاطر ایفای نقش جونگ کیم در سریال سیتکام Kim’s Convenience (رفاه کیم) شبکه‌ی CBC شناخته می‌شد. این سریال که در پنج فصل تقدیم بینندگان شد، با راه‌یابی به شبکه‌ی نتفلیکس طرفدارهای بیشتری در آمریکا پیدا کرد. این هنرپیشه‌ی ۳۲ ساله‌ی کانادایی پیش از اینکه با فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings بر سر زبان‌ها بیفتد، در سریال Orphan Black (یتیم سیاه) و سریال Fresh Off the Boat (مهاجرین تازه وارد) هم نقش‌آفرینی کرد.

فیلم شانگ-چی و افسانه‌ی ۱۰ حلقه به موفقیت بزرگی در گیشه دست یافت و با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری توانست بیش از ۴۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. موفقیت‌های این فیلم ابرقهرمانی باعث شد که مدتی پیش شرکت مارول به تولید قسمت دوم آن چراغ سبز نشان بدهد. سیمو لیو پیش از ورود به دنیای باربی در فیلم ماجراجویی Arthur the King (شاه آرتور) شرکت لاینزگیت بازی می‌کند که مارک والبرگ را در گروه بازیگرانش دارد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده