نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷

رویارویی سونیک و ناکلز در تیزر جدید فیلم Sonic the Hedgehog 2

تیزر جدید Sonic the Hedgehog 2 از نقشه‌ی جدید دکتر رباتنیک و رویارویی سونیک و ناکلز خبر می‌دهد.

در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون به‌مناسبت برگزاری پنجاه و ششمین مسابقه‌ی بزرگ سوپر بول از لیگ ملی فوتبال آمریکایی (NFL) یک تیزر جدید از فیلم Sonic the Hedgehog 2 پخش شده است که در آن شاهد رویارویی سونیک و ناکلز هستیم. بازگشت دکتر رباتنیک با هنرنمایی جیم کری و حضور شخصیت تیلز (Tails)، دوست همیشگی سونیک در ماجراجویی‌های این کاراکتر از دیگر نکات جذاب تیزر مورد بحث به‌شمار می‌روند.

دانلود از آپارات

در این قسمت دکتر رباتنیک حالا برای کنار زدن سونیک و رسیدن به‌اهداف شوم خود، دست‌به‌دامن یکی از هم‌نوعان سونیک با اسم ناکلز با نقش‌آفرینی ادریس البا شده است. علاوه‌بر این مورد، تیزر مورد بحث با نمایش دادن ربات Death Egg که قبلا در بازی Sonic the Hedgehog 2 محصول سال ۱۹۹۲ میلادی شاهد معرفی آن بودیم، خاطرات تجربه‌ی بازی‌های مجموعه‌ی سونیک برای برخی از طرفدارهای قدیمی زنده می‌کند.

جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک خارپشت، جیم کری در نقش دکتر رباتنیک، کالین اوشاگنسی برای صداپیشگی نقش تیلز، ادریس البا برای صداپیشگی نقش ناکلز و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در در فیلم Sonic the Hedgehog 2 تایید و اعلام شده است. جف فاولر، کارگردان قسمت اول فیلم سونیک، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Sonic the Hedgehog را براساس فیلمنامه‌ای از پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون بر عهده داشته است.

فیلم Sonic the Hedgehog برای اکران در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده