نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۷

بتمن، فلش، بلک آدام و آکوامن در تیزر جدید دنیای سینمایی DC

جدیدترین تیزر از دنیای سینمایی دی سی به نمایش لحظه‌هایی نو از فیلم The Flash، فیلم Aquaman 2، فیلم Black Adam و فیلم The Batman می‌پردازد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر با پخش یک تیزر جدید از فیلم‌های آینده‌ی جهان سینمایی دی سی، لحظاتی تازه از این آثار را به‌نمایش درآورده است. در این ویدیو صحنه‌هایی از فیلم The Flash، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom و فیلم Black Adam پخش می‌شوند که پیش‌تر و در تریلرها/ویدیوهای قبلی هرگز آن‌ها را ندیده بودیم. این نمایش اما با صحنه‌هایی از فیلم The Batman اغاز می‌شود که پیش‌تر نیز این لحظات را در تریلرهای قبلی بتمن تماشا کردیم.

دانلود از آپارات

این تیزر کوتاه با نام «دنیا به قهرمان‌ها نیاز دارد» پخش شده است و با لحظاتی از فیلم The Batman مت ریوز با هنرنمایی رابرت پتینسون آغاز می‌شود. در نمایش بخش‌های مربوط‌به فیلم بلک آدام (Black Adam) با نقش‌آفرینی دوئین جانسون که برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است، اولین جلوه از گروه Justice Society of America را می‌بینیم؛ جایی که آلدیس هوج (Aldis Hodge) در نقش هاک‌من، پیرس برازنان (Pierce Brosnan) در نقش کنت نلسون/دکتر فیت (Doctor Fate)، کوینتسا سویندل (Quintessa Swindell) در نقش سایکلون و نواه سنتینئو (Noah Centineo) در نقش اتوم اسمشر برای اولین‌بار نمایش داده می‌شوند. در تصاویر این فیلم همچنین خود راک در نقش بلک آدام قابل تشخیص است.

در ادامه لحظاتی از فیلم The Flash را می‌بینیم؛ جایی که صحنه‌هایی از فعالیت‌های بری آلن/فلش با نقش‌آفرینی ازرا میلر و صدای بتمن/بروس وین با هنرنمایی مایکل کیتون از یک ماجراجویی هیجان‌انگیز با محوریت مولتی‌ورس خبر می‌دهند. فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. در پایان اما لحظاتی از دنباله‌ی فیلم Aquaman 2 را داریم که پوشش جدید آکوامن با هنرنمایی جیسون موموآ را به‌تصویر می‌کشد. این فیلم ابرقهرمانی برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. وارنر با این تیزر تایید کرد که همه‌ی این فیلم‌ها همچنان برای پخش در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده