نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹

اعلام تاریخ پخش فصل ۶ سریال Better Call Saul

شبکه‌ی AMC نهایتا اعلام کرد که بینندگان چه زمانی می‌توانند ماجراهای ساول گودمن را در فصل پایانی سریال Better Call Saul تماشا کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ پخش فصل ششم و پایانی سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) اعلام شده است. شبکه‌ی AMC تأیید کرد که ماجراهای ساول گودمن با پخش فصل آخر پیش‌درآمد سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ (۲۹ فروردین ۱۴۰۱) به پایان می‌رسد.

فصل ۶ سریال Better Call Saul با دو قسمت پیاپی کارش را شروع می‌کند و پایان داستان جیمی مک‌گیل را به تصویر می‌کشد که بعدها در سریال Breaking Bad به مشاور حقوقی والتر وایت تبدیل می‌شود. فصل آخر به دو بخش تقسیم می‌شود و هفت قسمت اول آن از تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ (۲۹ فروردین ۱۴۰۱) به‌شکل هفتگی پخش خواهند شد. نیمه‌ی دوم فصل ششم نیز از تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۲۰ تیر ۱۴۰۱) روی آنتن شبکه‌ی AMC خواهد رفت.

فارغ از این، ۳ محصول کوتاه مرتبط با Better Call Saul نیز در آینده از پلتفرم‌های دیجیتال AMC تقدیم بینندگان خواهد شد که شامل انیمیشن سریالی Slipplin Jimmy، سریال Cooper’s Bar و ویدیوهای Better Call Saul Employee Training بیشتر می‌شود. سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» در سال ۲۰۱۵ و پس از پایان سریال Breaking Bad به نمایش درآمد. این سریال به سرآغاز داستان وکیلی با نام سال گودمن با نقش‌آفرینی باب ادنکیرک می‌پردازد که درنهایت از سوی والتر وایت به‌عنوان مشاور حقوقی به کار گرفته شد تا به یک سلطان مواد مخدر تبدیل شود.

ستاره سریال Better Call Saul

ساول گودمن در پایان کار مجبور می‌شود که از دست قانون مخفی شود. سریال Better Call Saul نگاهی اجمالی به زندگی این وکیل پس از سریال Breaking Bad دارد که با یک هویت تازه در نبراسکا ساکن شده است. باب ادنکیرک نقش جیمی مک‌گیل/ساول گودمن، ریا سیهورن نقش کیم وکسلر، جاناتان بنکس نقش مایک ارمنترات، پاتریک فابیان نقش هاوارد هملین، مایکل ماندو نقش ناچو وارگا، تونی دالتون نقش لالو سالامانکا و جانکارلو اسپوزیتو نقش گاس فرینگ را در سریال پیش‌درآمد Breaking Bad ایفا می‌کنند.

سریال Better Call Saul توسط پتر گولد و وینس گیلیگان خلق شده است که درکنار مارک جانسون، ملیسا برنشتاین، توماس اشناوز و جنیفر هاچیسون به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز فعالیت می‌کنند. این درام تحسین‌شده در سال ۲۰۱۸ جایزه‌ی Peabody را از آن خود کرد و در طول پنج فصل افتخارات متعددی نظیر ۳۹ نامزدی جایزه‌ی اِمی، ۴ نامزدی جایزه‌ی گلدن گلوب، دو جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا، ۳ جایزه انجمن منتقدان، یک جایزه‌ی انجمن منتقدان تلویزیون و ۲ جایزه‌ی AFI (بنیاد فیلم آمریکا) را کسب کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده