نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۲

رایان رینولدز در اولین تریلر فیلم Adam Project نتفلیکس به گذشته سفر می‌کند

نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم The Adam Project با بازی رایان رینولدز را منتشر کرده است که وعده یک فیلم علمی تخیلی و سفر در زمان جذاب را می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم The Adam Project منتشر شده است. نتفلیکس امروز اولین تریلر این فیلم علمی تخیلی و سفر در زمان را منتشر کرده که در طول این تریلر آدام نتوانسته با نبود پدرش کنار بیاید و مشکلاتی در مدرسه ایجاد کرده است. در ادامه آدام بزرگسال به گذشته سفر می‌کند تا با کمک نسخه کودکی خود به‌دنبال پدرشان بگردند و او را بازگردانند. در طول تریلر شاهد تصاویر متعددی از جمله صحنه‌های اکشن فیلم The Adam Project هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر نسبتا طولانی فیلم پروژه آدام، نتفلیکس اولین پوستر رسمی فیلم The Adam Project را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد حضور رایان رینولدز و واکر اسکوبل، بازیگران نقش آدام در مقابل هم هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

اولین پوستر فیلم The Adam Project

رایان رینولدز، واکر اسکوبل، جنیفر گارنر، زوئی سالدانیا، مارک رافلو، کاترین کینر و الکس مالاری جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Adam Project حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شاون لوی، کارگردان آثاری چون سه‌گانه فیلم Night at the Museum، فیلم The Pink Panther، فیلم Real Steel، هشت قسمت از سریال Stranger Things و فیلم Free Guy، وظیفه کارگردانی فیلم پروژه آدام را براساس فیلمنامه‌ای از جاناتان تروپر، تی.اس نولین، جنیفر فلکت و مارک لوین، بر عهده داشته است.

نتفلیکس و رینولدز پیش از این در فیلم Six Underground و اخیرا فیلم Red Notice همکاری کرده‌اند. این در حالی است که رینولدز و لوی اخیرا در فیلم Free Guy همکاری داشته‌اند و انتظار می‌رود این همکاری در فیلم Free Guy 2 نیز ادامه داشته باشد. فیلم پروژه آدام داستان آدام را دنبال می‌کند که به گذشته سفر می‌کند تا با کمک نسخه جوان‌ترش با پدرشان پیش از اینکه مرحوم شود، ملاقات کنند.

فیلم The Adam Project قرار است در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) از شبکه نتفلیکس پخش شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده