نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۷

بازگشت شخصیت‌های پارک ژوراسیک در تریلر جدید فیلم Jurassic World 3

یونیورسال سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Jurassic World Dominion را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی پارک ژوراسیک هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید فیلم Jurassic World: Dominion منتشر شده است. این تریلر درواقع اولین تریلر رسمی فیلم Jurassic World 3 است و در طول آن شاهد حکمرانی دایناسورها روی زمین هستیم. در طول تریلر دایناسورهای مختلفی نمایش داده می‌شود و حالا قهرمانان داستان باید با مشکلات و تهدید جدیدی مواجه شوند. این پایان کار نیست و در طول تریلر فیلم Jurassic World: Dominion شاهد بازگشت سه شخصیت اصلی فیلم پارک ژوراسیک نیز هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم Jurassic World: Dominion پس از حوادث فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom و آزاد شدن دایناسورها جریان دارد و حالا در طول تریلر شاهد بازگشت دکتر آلن گرانت با بازی سم نیل، دکتر الی ستلر با بازی لورا درن و دکتر ایان مالکوم با بازی جف گلدبلوم هستیم. علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Jurassic World: Dominion نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر جدید فیلم Jurassic World Dominion

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Dominion نیز بر عهده کالین ترورو و امیلی کارمایکل بوده است.

فیلم Jurassic World: Dominion برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده