نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۲

ماجراجویی فضانورد داستان اسباب بازی در تریلر جدید انیمیشن Lightyear پیکسار و دیزنی

پیکسار و دیزنی امروز تریلر جدید و رسمی انیمیشن Lightyear با صداپیشگی کریس ایوانز را منتشر کردند که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمیشن است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Lightyear منتشر شده است. این تریلر درواقع تریلر رسمی انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی است که در طول آن شاهد باز لایتیر هستیم که ماموریتی برای سفر به فضا پیدا می‌کند و حالا وارد یک سفر فضایی به مناطق و سیاره ناشناخته می‌شود. لایتیر درطول تریلر با نیروهای فضایی مواجه می‌شود که در ادامه برای اولین‌بار شخصیت شرور زورگ نمایش داده شد. همچنین یک ربات گربه مانند در تریلر حضور دارد که رابطه جالبی با باز پیدا می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Lightyear قرار است داستان باز لایتیر اصلی را روایت کند که اسباب‌ بازی آن محبوبیت زیادی در انیمیشن Toy Story پیدا کرده بود. درواقع انیمیشن Lightyear منشا داستانی نسخه انسانی باز لایتیر را دنبال خواهد کرد که پس از آن اسباب بازی‌های وی تولید شد و شاهد حضور یکی از این اسباب بازی‌ها در دنیای انیمیشن Toy Story بودیم. همچنین پیکسار و دیزنی پوستر جدیدی از انیمیشن Lightyear را منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید انیمیشن Lightyear

کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت باز لایتیر را در انیمیشن Lightyear بر عهده دارد. پیکسار همچنین فهرست کامل صداپیشگان انیمیشن لایتیر را اعلام کرد که براساس آن، کیکه پالمر، تایکا وایتیتی، پیتر سون (در نقش ساکس گربه رباتی)، جیمز برولین (پدر جاش برولین)، دیل سولز، اوزو ادوبا، مری مک‌دونالد لوئیس، افرن رامیرز و ایسایا ویتلک جونیور، وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های مختلف انیمیشن را بر عهده دارند.

آنگوس مک لین، کارگردان انیمیشن‌های کوتاهی چون انیمیشن BURN-E، انیمیشن Toy Story Toons: Small Fry و Toy Story of Terror! به‌همراه دستیار کارگردان انیمیشن Finding Dory، وظیفه کارگردانی انیمیشن Lightyear را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن لایتیر بر عهده پیت داکتر، کارگردان برنده ۳ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc، انیمیشن Up، انیمیشن Inside Out و انیمیشن Soul را بر عهده داشته، بوده است.

انیمیشن Lightyear برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده